Hadi bir kendinizi test edin, ara sıra yapıyoruz böyle. Ne kadar hakimsiniz görelim xd

Hadi bir kendinizi test edin, ara sıra yapıyoruz böyle. Ne kadar hakimsiniz görelim xd

saskinomayra..
genelde bakmadan yazarım. mesela bu yazıları da bakmadan yazıyorum. tamam profesyonel olarak 10 parmak yazamıyorum ama oldukça iyiyim. hatta müvekkiller bile şaşırır
Cevap
17Cevap
Barış? lınelt. forecer :D bu kadar oluyor
çok iyi yine :D
Bunun eğitimini aldm bn ve klavyeye bakmadan rahatça takir takir yazı yaziyorm☺️
seninle yarışalım mı klavye hızı konusunda xd
yani hızlı yazmak gibi iddian varsa seninle yarışmak isterim xd
rica ederim yiğido xd
Destan bile yazarim. 😂 ömrumuz zabit katipligi mulakatlari icin adliye koridorlarinda gecti. 🤙🤙
klavyeye bakmadan yazdim bu cümleyi inanmıyorsan aha sayıya sor. Dhajxjajx nick basit gelince ilk cümleyi yazayım dedim fjsjzj
Kaç tane i olduğunu öğrenmem lâzım, gerisi kolay.
altı tane ben saydm
Gözüm ağrıyor ben sayamıyorum, saymaya çalışıyorum 7. i geliyor birden 😅
senin gafa bozuk gı
Aaa aşk olsun, sağlam benim kafam 😅
Gözümde sıkıntı var
Peki kullanıcı adımı unutmuş olmam kaç puan? 🙄 O kadar çok deneme yapmıştım ki kullanılmamış bir rumuz bulmak çok zor oldu. Yes_Sir. Olmuş 🎉
aferin kız sana sdf
carsngirls, ayıp ettin ben hep bakmadan yazarım, yazdığım yere bakarak devam ederim. :D
Tjrcytewş5vy
Bu şekilde baya zormuş jgujyı😅
Sacaklıbebek 😂 oldu ç bin c olması haricinde.
*nin
seni mi kıracaz xd
Senisr igkrfumvr
Böyle oldu djsjsjdj 😂
yok bu olmamış hali bence sdf
Hahaha tabi olmamış halı 😂😊
"Rfa" yazamadım böyle oldu 😂👈👈🏻
ahh bee ahh bee :D
rhlnestonsdyes
bence başarılı :Dd
Madalya gelsin bence :D
Neden fomso dehilim bdn
Heartoffire yazdım.. Keyifli geceler..
Wheeinthemood
Oha valla bakmadım
BlonsaNab len şimdikinden daha güzel oldu
zumra628 😅
E oluyormustu xd
Pinokyoyum ben yazsaydin sen. d
Sence? 😀
bArokehearh
Ahhahaha bence iyi bile yazdım
Swn biliyorsun bu işi xd
😄
Diyetisyen hanim
bağa bi riçete yaz sdf
5 harf zaten ne var ki yazmakta
Eoéa_Dséa
İlki oldu en azından. 😄
Önümüzü zor görüyoruz yok yazamam
Spdsess
Edameds
Ag43euf yok olmadı
Yazarım
Freysd
olmaz
Yazabiliyorum
yazarum
Rezmehxjh😂
Sıkıntı yok yazarız
Dilsramar xD
Olmadı nvjj
malafakalatomoraki124
Butfrudtated
Kegalpaib 😂 farklı nick geldi o an aklıma
Neveasikbitif 😄
Ozan yazdım
Odunumsuİnsan
Akrepbiradam
Oha yazmışım sjsjsjsj
Mümkün değil
Evet
Juliuscaesar
Evet
Billy59 yazdm
Erkqnshb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?