Hadi deneyin bakalım olacak mı? xd Pcden evet telefondan hayır diyenlerdenim...

Hadi deneyin bakalım olacak mı? xd Pcden evet telefondan hayır diyenlerdenim...

Klavyeye bir saniye bile bakmadan, imla hatalarında da asla yanlış yapmadan saatlerce konuşabilirim, nick'imi yazmaktan ziyade. Aynen şu an olduğu gibi :))) Elhamdülillah.
Cevap
25Cevap
Yazabilirim
yalvadbarisalimp :)
su vitrinden cik artik cikkk dksmdkdn
Çıkmıyorum çıkmıyoruum xd
Paxisajinkizi
😂😂😂
Yazamadım.
Pcden daha iyi yazardım eminim...
tabii.. doğrudur benim de öyle xd
Klavyeye bakmadan 10 parmak yazıyorum. Kullanıcı adımı değil, kompozisyon bile yazarım.
Klavyeye hic bakmadan bjnlarj yazdim tek seferde mobilde bu kadar tek seferde , bu kadar yanlus olur😄
Bilgisayarda F klavye kullandığımdan dolayı bakmadan yazabiliyorum ama telefonda zor.
kıyamet alameti yazdım 😁
Telefondan bakarak bile düzgün yazamıyorum , pcden çok alıştım yazabiliyorum.
F klavyede bakmadan10 parmak yazardım. Eskide kaldı q klavyede bakmadan zor
PC şu an kapalı ama zaten bakmadan yazıyorum ben normalde de
Klavyeye hiç bakmadan yazıyorum zaten her şeyi. Kitap yazarım, bir kere bakmam :)
Bşzansnınmelepi hahah random gibi oldu telefondan yazdım 😂
Klavyeye hic bakmadan soylediginiz her seyi 10 parmak yazabilirim
Yazarim sadecenursy, 😅😅😂
aferin baya yazdın xd
Evet 1 harf
Yanlis
Telefon ile çok zor ama PC ile yazarım genelde bakmıyorum bunları bakmadan yazdim
Eee işimiz onunla olunca fazlasını da yapabiliyorum 😁😁
Yazamam ezbere bilmiyorum
F klavye yazıyorum yazarım
Klavyeye hiç bakmadan kitap yazarım.
Hanımefendi 3. denemem de yazabildim şükür
Kzterazi
Denedim
Cakdannesme anca bu kadar😅
grreksizmodlar yazdim sayilir *telden
Klavyeye bakarak zor yazıyorum
<zku 7 böyle oldu dfljdfh
Abresif, neredeyse olacakmış:))
TheLivingSeax
Olmadı 😅
Klavyeye bakmadan yazamam.
Öldümamagçmüşmedim telefondan..
Rosetale
Vallahi bakmdan yaziyorum
𐰠𐰃𐰢𐰆𐰣𐰯𐰃𐰠𐰃
Evet yazabilirim 3 kere denedim oldu.
Sogisgögapalyaöu-/
klavye ye hiç bakmadan kullanıcı adınızı
:)) kahkaha tufanı
Tdedjena79 yazarım sanmıştım oysaki 😂😂
Onfnchcmskybj yok olmadi
Öźlem oldu 😄
Aa kullanıcı adıymış jskbs
Gizli üye
:D :D
imouyo-cjsn skdjhbshbnksflsölfkjsfmk
Madafsskst6adlanı
Küfür tadında skdöldld
Oovv rahatlatıcı ajsjd
Agresix kizil
Berk666 yazabildim
Furkanukcn
Yazdım jdkdkkdkfjf
Yazamam 😃
Neveasikbjfi
Blondeanan 🙄
"Siettabidys" 🙄😂
Ayça
Nevha 🥲
F klavyede çok iyiyim
Secjsila 😂😂
BanaNeHa aha yazdım
Yazamam
Shithaokrn
Her türlü
Bukky yazıldı
kolayca yazarım
Yazabilirim
Bavu dramw
Yok yazamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?