AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet kendime yürürdüm
Hakediyorum ama fazla mesaj atıp ilgiye alışıp ilgisiz kalınca iyi gelmiyor ondan dozunda iyidir haftada 3 gün yeterlidir
İlgiye alıştırdım seni doğruu
Yo ne alaka beh
Atardım ben cevap vermem belki ama gene uğraşırdim benim gibi ilişkide canım kimse yok çünkü bu dünyada
deme öyle gızzzz
Ama öyleee 😂 herşeye canım gibi göz yumar o kişi için herşeyi canım gibi yaparım 😂
Ay o kadar yazım hatası var ki yukarda 😂 benim gibi canım kimse yok bu dünyada olacak
ama o zaman yapma öyle şeyle rbile bile niye yapıyorsun sdf
Sevince ben benlikten gidiyorum 😂😂
Sen sevme o zaman o kadar, sana dokunuyordur :D
Yok sevmiyecem artık ters tepiyor gerçekten 😂
sen yanlış kişilere gidiyon ondan dsf
Vur yüzüme yanlışlarımi vuur sende vuur haha
ee ben seni doğru yola gönderiyorum xd
Ah bir bilsen ben yanlış olduğunu bildiğim halde nasıl gittim o yolda 😂 bana doğru yol ters geliyor 😂😂
doğru yol ters gelmiyor da, sen yanlış yolları sevdiğini sanıyorsun sadece xd
Aynen öyle, şaka falan ama akıllandim ya yanlış olan herşeyden uzak durcam artık (İnşallah 😂)
aynen durdun şu an xd
Bunu derken bile yanlış yollara gidiyorum 😂😂
eee yolun matador yolu değilse her yol yanlış sana xd
Diyorsun 😂
ee biz çok diyoruz, dinleyene xd
Bizde bu akıl olduğu süreceee haha
Atmazdım. Erkek olsam daha farklı ideallerim ve ilgi alanlarım olurdu. Aşk sevgi vs aramazdım. Tamamen kendime odaklı olurdum.
Kız olunca mı aşk sevgi aranıyor yani xd
Hayır kendim de hiçbir zaman aramadım bu duyguyu zaten ancak erkek olsam ekstra duygusuz gözükürdüm dışarıdan. O açıdan.
Atardım, ilgim dağılmasın diye de sürekli atardım 😁
nasıl yapıyorsun öyle dsfgds
Aynı anda birden fazla iş yaptığım için bazen biriyle mesajla konuşurken uzun süre mesaj atmadığında ilgim kalmıyor. Dikkatim başka işlere kayıyor. Ondan dolayı dedim 😂
Hemen de kaymasın ama o da olmaz zjdjd
Hemen değil ya. 3 sn bekliyorum 😂
Dbdjdjd çok bekliyormuşsun sjje
😅
Atardım çok akıl veren bir insanım insanlar beni dinlemeye bayiliyorlar
Bana da verir misin akil xd
Tabii ki
Bekliyorum xd
Zor insan ol seni kolayca ikna edemesinler kadınlara fazla yüz verme ya terk edilirsin ya da alay konusu olursun. Hiçbir zaman çıkarın için bir şey yapma anlaşılırsa kimse yanında bulunmaz hedefin sana özel olsun kimseye söyleme fazla arkadasin olmasın seni iyi hissettiren 2arkaş yeterli olur birde garip hareketler yapma ağır ol
Bazi dediklerin benim yapıma ters ama olsun xd
Atmazdım. Sıkıcı, istediğinde kaybolan bir insanım ben, karşı cinsin yerinde olsam kendime mesaj atmam
Mesaj atmakla kalmam. Evlenmek şart. Benim gibi birini bulmuşum, hiç kaçırır mıyım…😍
Atmazdım, bana niye mesaj atîyorlar anlamiyorumda boş bos sohmet açmaya çalişmalar falan biraz dobra olun be. Ayrîca çok ısrarla sevgilim var dememe ragmen yapişik olanlwr var engel atmaktan takipçi kalmadi aw
Atardım yayın azından bir merak ederdim kim bu kız diye
Atmazdım büyük ihtimalle belki de atardım bilmiyorum ya
Atmazdım.. Sohbeti seven, becerebilen biri değilim..
#Vesselam
Atmazdim, tersim pistir. Kırmızı ışık yanıyorsa duracaksın yoksa çarparım
atmasini istedigim kisinin yerindeysem.. tabii ki mdxndnxnen
Atmam, vurdumduymazım cevap vermem ben 😬🤷🏻♀️
vaay bunu öğrendiğim iyi olduu sdf
Allah Allah sen mi yazacaktın bana, seni gidi seni 😂
yazmam artık sdfdsf
Allahtan konuşmadık hiç 😂 timam cınım yazma
Konuşsak dün yayı başıma yıkacakmışsın sdf
Abart abart başka ne yaparız biz 😂
üstüme beton dökebilirsinnnnnnn
Abo sahiden öyle biri miyim ben 😂
Vurdumduymaz olup, cevap vermemen de beton dökmekten farksız :D
Ahaha doğru 😃
Ben atardım hacı benim gibisini zor bulurdum sjdhwks
İnstaya bakarak atardım ama gerçek hayatta görsem atmazdım herhalde. Ancak çok iyi sohbet etmiş olmamız gerekkk
Mesaaj atamazdım hoşlandım gider babana
babana mı dsf
Evet isterdim kendimi
Jsjdjdjjdjsjjs
Bi de gizliye geçmiş fdgsd
Utandım shjsdjddj
Atmazdım çünkü cevap vermem shshk
niye vermiyorsun sdf
Hiç tanımadığın insanla ne konuşcan ya cidden ne diyeceğimi bilmiyorum. Tanıtıyorsun devamı gelmiyor anjsjsos
ooo sen sohbet etmeyi bilmiyon gız
Bilmiyorum gerçekten. Belki egoist sanıyorlardır ama ben muhabbetin devamını getiremiyorum 😂
ama bu iki kişilik bir şey, getirmen lazım karşındakinin de getirmesi lazım sdfsd bak bu sohbeti istersen bir hafta uzatırız xd
Aynen aslında öyle. Seninle konuşabilirim bu şekilde, başkalarıyla da konuşabilirim bi yere kadar ama bi yerde tıkanıyor ya orası hiç hoşuma gitmiyor. Belirsizlikten de nefret ediyorum. En iyisi hiç başlamamak diyerek kimseye cevap vermiyorum 😂
e öyle şey mi olur ama dsfsd zaten boşaltacaz diye yemek de yemeyek o zaman xd
Bunu da yapıyorum hahajjsjsj
oldu o zaman xd
Atardım ama nazımı çekmezdim herhalde.
Nazlı mısın ki 🙃
Evet atardım yoksa atmamalı mıydım?
Yanıt alana dek istikrarla 😅
Ben olsam bana mesaj atmazdım.
Atardım ama atmasınlar ldnxşdlşd
Kesinlikle atardım ☺️
Atmazdım , terslerim ben
Ben de atardım böyle efendi görünüşlü ama eğlenceli bir adama kddkdk
Atardim
ne yazardın? :D
Neden?
Hayır cevap vermiyorum Zira
atılır ya o kadar da gidersiz değilim çok şükür 😎
Atardım benle sohbet eden pişman olmaz
Her saniye atardım sjsjsjdj
tabii ki atardım. benden iyisini mi bulacağım?
Atardım
Hayır
Atmazdım
Atardım
Atmazdım
Atsrdım
Atardım
Hayır
Komik degil
Atmazdim
Atardım
Atmazdim engel yerim diye
atardım.
Ne yazarsinn
cok şirin karısınız hanımefendi
O ne yazardı pekii
kesinlikle atardım
Atardım
Atardım.
Atardım djdj
Evet atardım tabi hem de 1 sn beklemeden
Tabii ki atardım 😂
Atardım
atmazdım
atmazdım salardım
Atmazdım.
Galiba atmazdım
Hayır
Atardım
Net atardım