iPhone 13, 128 gb alma niyetim vardı ucuza almak için bir taktik öneriniz var mı?

şu anda 27 bin. dün 21bindi. y dısından alma vs o işleri bilmiyorum. bu konuda bilgisi olan var mı. misal gitsem sırf bu iş için. misal gürcistana. ya da ukraynaya misal. kimlikle yakın neresi varsa artık. vize pasaport yok. alıp gelsem maliyetim ne olur. kullanım nasıl olur. öyle 4 ayda bir y dısına cık istemem. normal alıp kullancam amacım o. pasaportumda yok bu arada.

iPhone 13, 128 gb alma niyetim vardı ucuza almak için bir taktik öneriniz var mı?
Cevapla