Son senelerde neden hep büyük akıllı telefon üretiyorlar?

Son Senelerde Neden Hep Büyük Akıllı Telefon Üretiyorlar?

Küçük üretirken hızlandırmada, hafıza artışında aciz mi kalıyorlar?

Aslında hız çok önemli değil oyun delisi değilsen. Önemli olan hafıza. Yap 256GB, 512 GB vs hızı da idare eder olsun ve küçük olsun ama işlerine gelmez. 128 GB da olur. Yeniden telefon almaların çoğu hafıza yetersizliğinden dolayı olur, sonra kasma vs gelir. Bir de sürekli yeni telefon almam gerek diyen zihniyet var o zaten %25 civarı vardır, bir de bozulunca o da ömemli oran. Tuşlu telefonda da yeni modele bluetooth koymama vs üzerine çoklu varyasyon geliştirirlerdi.

Son senelerde neden hep büyük akıllı telefon üretiyorlar?
Cevapla