2 milyar TikTok kullanıcısının bilgilerinin çalındığı iddia edildi. (Webtekno)
— Pusholder (@pusholder) September 5, 2022
Severek kullanıyordum, umarım benim bilgilerim dahil değildir :D
Hayır, kullanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Hayır, kullanmıyorum.
Kullanmıyorum. İnternetten bir kaç kez denk geldi youtubedan filan ama geneli gereksiz şeyler çekiyor. Gerçekten güzel kaliteli video çekenlerde var ama maalesef bu kesim çok az.
Sosyal ağları iyi takip ederim ancak tiktok ne merak ettim nede yükledim. Açıkçası hala merak etmiyorum :)
İnsanların kendini farklı bir biçimde pazarlama şekli tiktok denen uygulama, başka hiçbir şey değil
Allah ım sen o verileri benim elime geçmesini nasip et inşallah
İyi olmuş hatta yasaklanması lazım hadi hackerler kendinizi gösterin
olabilir mi puayxhsgdishsu TikTok hesabı açarken kabul ediyorsunuz zaten bilgilerinizin paylaşılmasını
Çoktan çalınmıştır, nelerimiz çalışmamış ki , hayallerimiz, gençliğimiz, geleceğimiz çalındı bu bir şey mi
Tt de yaklaşık 3k m falan var giderse bende giderim
Ne olduğunu merak ettiğim için bir kaç yıl önce indirdim indirmez olaydım. Ahlaksız diz boyu
Instagram reels tiktok taklidi olsa da tiktok tan daha kaliteli bir platform.
Kullanıyorum. Ama öyle kayda değer bilgim yok orada. Alıp tepe tepe kullansınlar.😂
ay calinsin bi calmayan o kalmisti onlar da calsin hocam
Hayatımda hiç yüklemedim o uygulamayı
Hiç kullanmadım, kullanmayı da düşünmüyorum
Çok şükür kullanmıyorum..
Tiktok pek iyi bir yer değil
Kullanmıyorum neyseki
Hayır, kullanmıyorum gerek duymadım hiç
Umurumda değil
İlk çıktığından beri saçma bulduğum bi uygulama
En son 2 sene önce kullanıyordum
Araba hesabı var sadece
Hayır hiç kullanmadım
hiç üye olmadım gereksiz saçma uygulama
Kullanmıyorum
Kullanmıyorum
Kullanmıyorum
Kullanmıyorum
Hayır
Arada bakıyom
Hayır
Bişey olmaz
kullanmıyorum
Hiç yüklemedim
Allah göstermesin o günü. İşim olmaz dksj
Evet kullanıyorum.
umarim calmislardir
Hayir kullanmıyorum
Kullanmıyorum
Zaten kullanmıyordum
Evet kullanıyorum 😅