Bilgisaraydan çok iyi anlayan birisi varsa bana ulaşabilir mi acil hiç bir şekilde çözüm bulamadım hataya?

Whea-logger 18 hatası alıyorum 1 senedir her türlü donanımımı test ettim testlerde hiç bir sorun olmadı durduk yere reset atıyor veya oyun oynarken ama ne zaman reset atcağı belli olmuyor canı sıkılınca reset atıyor lütfen bana yardımcı olun.

Bilgisaraydan çok iyi anlayan birisi varsa bana ulaşabilir mi acil hiç bir şekilde çözüm bulamadım hataya?
Cevapla