Telefonum bozuluyor bende iPhone 13 almak istiyorum. 25.000 tl kredi çekmeyi düşünüyorum. Ama bir kaç kişi özelde çalıştığım için o kadar kredi vermeyeceklerini söyledi. (Asgari ücret alıyorum) Sizce verirler mi? Ve yaptığım şey çok mu saçma?
Kredi çekip telefon almayı düşünüyorum ama özelde çalıştığım için o kadar kredi verirler mi bilmiyorum. Sizce çok mu saçma olur?
bu mantıgı anlamıyorum . asgari ücret gelirin evet ama telefon 13 max. neden ? ne gerek var?
hepsı aynı işi yapıyor ben 11 pro kullanıyorum işverenim ama calsıan depodakı vs. adamlarda 12 13 var. borcla kredi kartıo ile sonra avans... neden avans verelım sen soyle?
evet herkes ıletısım hakkı telefon sahıp olmalı ama bu ulkedeki konjektürel durum maalesef ki fıyatları ucurdu ve sosyal statü sımgesı yaptı. ama inan kı 13 aldıgında statün degısmeyecek.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Soruya cevab veriyim, çok saçma mi demişsin evet diyorum. Yorum olsrakta. Neden telefonların bunkadar pahali olduguna, şimdi hak veriyorum. Alıcısı varki fiyatı düşmüyor. Bu ulkede telefon fiyatlari sayenizde düşmeyecek. Kaziklanin bakalım. Donrada vergiyi bahane edin
asgari ucretli biri parasini istedigi seye harcar kimseyi alakadar etmez. ama kredi ile almak daha pahaliya mal olur ve seni biraz zorlar. bence gerek yok. ikinci el bakabilirsin 11 veya 13
Bende kredi çekip sahil kenarında arsa almayı düşünüyorum, . tüh benim telefonum note 8 1500 TL'ye almıştım iPhone a çevirmem lazım daha havalı telefon
Niye gözüm en iyisinde olmasın ki? Senin değil mi? Değilse bence sorun bende değil sende. Bende istemem bir telefona o kadar para vermeyi ama ülkenin durumu ortada bunun suçlusuda ben değilim.
Daha normal fiyatta o kadar telefon varken en pahalısını tercih etmen tuhaf geldi açıkçası, telefon için kredi çekmen falan. Üstelik asgari ücrette çalışırken. Bende sorun yok bu arada. Bütçem neyse o.
Profesyonel olarak belirtmen boş olmuş. Herkes dünyaya bi' kere geliyor ve almışken adından ve görünüşünden söz etmesini ister. Bi' hurdacının elinde bundan görmen bile normalken, onun neyi eksik diye düşünebilirsin.
@nuronlinecom zekaya bak hurdacıyı mı küçümsüyorsun sen göster bakayım sağında solunda bak hurdacı dediğin insanlara her birinin altında milyonluk araba var maaşlı çalışan köleler hurdacıyı küçümsüyor 🤣ticaret beyni lazım bu ülkeye
Ankara 'daki hurdayıdan buradaki hurdacıyı bir tutuyorsan bu senin ahmaklığın. O kızın neyi eksik diyorum bana sen bana milyonluk araba diyorsun. Boş versene!!!
@nuronlinecom Ankara’daki hurdacı uzaylı mı ne alaka hepsi kazanıyor. Kızın eksiği yok alsın ama gerek yok önce para biriktirmeli bu ülkenin gençleri en iyi şeyleri hak ediyor sende hak ediyorsun en güzel arabaya binmeyi gençleri savunuyorum ama bu ülkenin sistemi bozuk küçük hanım ne yapalım
Çok istiyorsa sakınmadan alır kendine bu kadar basit bi' durum bu. İhtiyaç değil durum zaten bunu anlamamışsınız. Olay; onun beğenmesi ve onu alması için o kadar kredi verirler mi diye soruyor. Kimsenin 25-30 binlik telefona ihtiyacı yok zaten.
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Kredi çekip telefon almayı düşünüyorum ama özelde çalıştığım için o kadar kredi verirler mi bilmiyorum. Sizce çok mu saçma olur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Bence yanlış bir şey
bu mantıgı anlamıyorum . asgari ücret gelirin evet ama telefon 13 max. neden ? ne gerek var?
hepsı aynı işi yapıyor ben 11 pro kullanıyorum işverenim ama calsıan depodakı vs. adamlarda 12 13 var. borcla kredi kartıo ile sonra avans... neden avans verelım sen soyle?
evet herkes ıletısım hakkı telefon sahıp olmalı ama bu ulkedeki konjektürel durum maalesef ki fıyatları ucurdu ve sosyal statü sımgesı yaptı. ama inan kı 13 aldıgında statün degısmeyecek.
Soruya cevab veriyim, çok saçma mi demişsin evet diyorum.
Yorum olsrakta. Neden telefonların bunkadar pahali olduguna, şimdi hak veriyorum.
Alıcısı varki fiyatı düşmüyor. Bu ulkede telefon fiyatlari sayenizde düşmeyecek. Kaziklanin bakalım. Donrada vergiyi bahane edin
Size 1000 mg " Akıllı ol" öneriyorum...
İstersen 25000 TL maaşın olsun ben cidden anlamıyorum...
Bana neden iPhone 13 tercih ettiğini hatta bunun için kredi çekmeyi göze aldığını yazar mısın?
asgari ucretli biri parasini istedigi seye harcar kimseyi alakadar etmez. ama kredi ile almak daha pahaliya mal olur ve seni biraz zorlar. bence gerek yok. ikinci el bakabilirsin 11 veya 13
Bende kredi çekip sahil kenarında arsa almayı düşünüyorum, . tüh benim telefonum note 8 1500 TL'ye almıştım iPhone a çevirmem lazım daha havalı telefon
Aşırı saçma telefona o kadar para vermek çektiğin kredinin faazi ile 30 bini bulur 6 aylık maaşın yazık
Asgari ucret alan bir insanin iphone 13 25.000 tl lik telefon dusunmesi kadar malca ve komik bir sey yok cidden rezilsin
ayranı yok içmeye tahtarevalli ile sörf yapıyor dbdbdh
bence aşırı saçma telefon almak için kıredi cekip onun borcunu ödemek yani
Ya siz delimisiniz, asgari ücretle maaş alıp 25k ya telefon almak nedir. Hemde kredi ile. Bu bildiğin saçmalık kusura bakma
Fotoğraf çekmek oyun oynamak video izlemek için ise bu kadar para vermeye değer mi?
Çok merak ediyorum bi asgari ücretli niye 25binlik bi telefon almaya çalışır
Saçmalama 2 bin tl lik telefonda aynı işi görüyor paran yoksa gerekte yok
Kredi çekmek yerine kredi kartı al ve limitini 25bine kadar yükselt daha mantıklı olur
Yazık. Asgari ücrette çalışıyorsun ama gözün en iyi telefonlarda. Daha aşağı telefonu neden tercih etmiyorsun? Bunun içinde kredi mi çekiceksin
Niye gözüm en iyisinde olmasın ki? Senin değil mi? Değilse bence sorun bende değil sende. Bende istemem bir telefona o kadar para vermeyi ama ülkenin durumu ortada bunun suçlusuda ben değilim.
Daha normal fiyatta o kadar telefon varken en pahalısını tercih etmen tuhaf geldi açıkçası, telefon için kredi çekmen falan. Üstelik asgari ücrette çalışırken. Bende sorun yok bu arada. Bütçem neyse o.
Alırsan sigorta da yaptır. Elinden düşer, çalınır krediyi ödemekle uğraşırsın
Gelirim iyi de olsa bir telefona o kadar para vermem
1 milyona 1.5 milyona otomobil alırım ama 25 bine telefon asla
Çok çok çok çok saçma iphone 13 çok profesyonel kişiler için bir tercih olabilir
+ içi boş liboşlar
Profesyonel olarak belirtmen boş olmuş. Herkes dünyaya bi' kere geliyor ve almışken adından ve görünüşünden söz etmesini ister.
Bi' hurdacının elinde bundan görmen bile normalken, onun neyi eksik diye düşünebilirsin.
@nuronlinecom zekaya bak hurdacıyı mı küçümsüyorsun sen göster bakayım sağında solunda bak hurdacı dediğin insanlara her birinin altında milyonluk araba var maaşlı çalışan köleler hurdacıyı küçümsüyor 🤣ticaret beyni lazım bu ülkeye
Ankara 'daki hurdayıdan buradaki hurdacıyı bir tutuyorsan bu senin ahmaklığın.
O kızın neyi eksik diyorum bana sen bana milyonluk araba diyorsun. Boş versene!!!
@nuronlinecom Ankara’daki hurdacı uzaylı mı ne alaka hepsi kazanıyor. Kızın eksiği yok alsın ama gerek yok önce para biriktirmeli bu ülkenin gençleri en iyi şeyleri hak ediyor sende hak ediyorsun en güzel arabaya binmeyi gençleri savunuyorum ama bu ülkenin sistemi bozuk küçük hanım ne yapalım
@nuronlinecom ya tabi onun neyi eksikde ihtiyacı yokki okadar iyi cihaza gereksiz okadar iyi olması ve kredi çekmekden bahsediyor
Çok istiyorsa sakınmadan alır kendine bu kadar basit bi' durum bu. İhtiyaç değil durum zaten bunu anlamamışsınız.
Olay; onun beğenmesi ve onu alması için o kadar kredi verirler mi diye soruyor.
Kimsenin 25-30 binlik telefona ihtiyacı yok zaten.
👏👏👍
ahmaklık, bir telefon için borca harca girmek...
İnsanlar böyle böyle yokluğa doğru sürükleniyor. Yazık.
Yok krediyi verirler daha fazlasını bile alabilirsin ama yaptıgın hareket saçmalığın daniskasından başka bişey olmaz.
Gerçekten ihtiyacınız var mı peki o telefona?
Bir ulaşım ürüni için 5 ay çalışmak sizce de mantıklı mı?
Herkes iyi şeyler kullanmak ister. Bende istemem bir telefon için o kadar çalışmayı ama ülkemizin durumu bu bilmiyor musunuz?
Tabii ki ülkemizin durumu yüzünden bu kadar pahalı evet ama ömrünüzden 5 ay verecekmişsiniz gibi düşünün bir de isterseniz.
Ben 7 kullanıyorum 2 yıldır bir problem yaşamıyorum mesela
Hepsi aynı görevi görüyor demek istedim.
6 senedir iPhone 6 kullanıyorum :) telefon öldüm artık diyor
Öldürmeyin canım sizde ne günahı var😂
Telefonum ne derse o 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Maddi durumunuz neyi el veriyorsa onu alın borcunuz kiranız sorununuz yoksa alın gitsin bir daha mı geleceksiniz 😂😂
Bu zmanda verirler 25 bin tl yi ama evde çocuğun varsa telefonu kıracağı için alman saçma :)
Bekarım dkdkdkd
13 pro max al madem hiç düşünme bile
canım mısın ya kredi çekip tel mi alınır kendi parana göre al kapitalizmde son nokta cidden
Peki getirisi ne olacak?
Çok yanlış yapma böyle bir şey
Bence yatırım için değerlendirebileceğin şeyler satın mesela araba ev vs.
Bir telefona o kadar para verilmez
Banka kredisi kullandırıyor teknoloji bayileri
Her gün makarna yiyeceksen alabilirsin
Telefon için kredi mi çekilir kurban olduğum :/
Kredi çekip telefon mu alınır az aklını kullan ya
Komik. Asgari ücretle çalışıp 25 bine tel almak
Özelle alakası yok. Kredi puanın yeterse verir.
Banada çek 40 bin kral zahmet olmazsa
gereksiz masraf derim, bunun için kredi çekmezdim
Kredi kartin yok Adina futara yoksa'zoor
Telefon almak için kredi çekmek 🤦🏻♀️.
Siz kafayı yemissiniz
Sorgulat online okadar cahil olamassiniz
Bi sendin akıllı ya
Okadar beyinsizsen ben napim findeks puanin bankada hazir limit ödeme alişkanliklarini bilmeyen sensin asla vermezler
Gerek yok o kadar pahalıya
Ayran yok içmeye...
Kısaca aptalsın
evet
Asgari ücrete bu kadar pahalı telefon :d
Kendini zora sokma