Birazdan yazacağım deyip 1 2 hafta sonra yazan birinin mesajına cevap vermeli miyim?

Yemek yicem meşgulüm yazarım dedi tam 2 hafta geçti şimdi günaydın yazmiş. Sizce görüldü mü atmalıyım yoksa bir şey olmamış gibi cevap mı vermeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocuk sabah bir daha yazdı napıyorsun babyyy günaydın diye? Bende girdim wp a inadıma çevrimiçi kaldım çıktım. Sizce yine cevap vermiyim mi?
Birazdan yazacağım deyip 1 2 hafta sonra yazan birinin mesajına cevap vermeli miyim?
Cevapla