Kendisi konusmak istedi konustuk da günlerce. Sonra birden 1 hafta kayboldu benim mesajimi açmadi, 1 hafta sonra cevap atmis. Siz olsaniz ne yapardiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Mesajina 1 hafta sonra cevap veren birinin mesajina cevap verir misin. Ne zaman?
Ben de yazmiycam ama 1 hafta sonra açtı mesajimi ve cevap verdi. Ben onun mesajini açmadan mı silsem yoksa açıp görüldü mü yapsam. Onum gibi 1 hafta bekletsem saçma mı olur çok zoruna gitmis ki aynisini yapti demesin :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
1 hafta kimin kapısında köpeklik yapmış Mitte falan mı çalışıyor acil görev emrimi çıkmış açıklaması izahı yok diretk kırmızı kart 💥
Mesajini açsam mı açmadan silsem mi? 1 hafta sonra açıp cevap yazdi o
Açma şimdi ne yazacağını düşün toparla kafanda sakın yelkenleri suya indirme yine aynısı yapmasını istemiyorsun değil mi
Yazmayacağım hicbir şey
Engellesende başka numaradan rahatsız eder arar yaz bilsin
Nerde olduğunu sorarım geçerli bi sebebi yoksa konuşmayı keserim.
Hiçbir şey yapmam. Mesaj atarsa görüldü bile atmam. Ararsa açmam. Öyle durur orada.
Kendinizi değersiz hissettirecek insanlardan uzak durmaya çalışın. Kimsenin yedeği değilsiniz.
Aynı şekilde cevap veririm.
1 hafta beklettikten sonra mı yazarsin yani?
Evet
Yazmam.
Ben de yazmiycam ama 1 hafta sonra açtı mesajimi ve cevap verdi. Ben onun mesajini açmadan mı silsem yoksa açıp görüldü mü yapsam. Onum gibi 1 hafta bekletsem saçma mı olur çok zoruna gitmis ki aynisini yapti demesin :D
Bence hiç uğraşma. Salla gitsin.
Cevap vermezdim
Görüldü yapar mısın. Yaparsan onun gibi 1 hafta bekleterek mi? Yoksa goruldu bile yapmadan siler misin
Silerim direkt, hayır gelmeyecek belli
vermem
Diktirgit derim