Lazım olmadığı sürece girmem muhtemelennn

Lazım olmadığı sürece girmem muhtemelennn

hayattan bağımsız telefonsuz yaşayan benn burdaa :D :D
Bu da ayrı bu konu tabi 😂
aynen :D
3 saat
Cevap
4Cevap
Çok dayanamam
Süresiz olarak diye düşünüyorum
Yani hiç sıkıntı etmem
Dayanabilirim uzun süre ama 2. günden bi bakmak isterim
6 günde 10 gb gitti sen düşün
Naptin ki
İnsta sağolsun gidiyor keşfetten çıkamıyorum
Çok fazla hali ile mail vs isle alakali bakıyorum
Uyurken dayanabiliyorum
Uzun süre
0 dk
1 aHwjwkskwksj
1-2 hafta kadar
En fazla 2-3 saat
1 saat
Sürekli lazım oluyor
1 dk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar