Haziranın 20 sinden beri klimam toplasan 3 saat dinlenmemiştir bozulacak diye korkuyorum bir şey olur mu?

Toshiba irventor kullanıyorum 2018 de alındı yeni klima yani 25'de kullanıyorum otomatikman kendi motorunu durduruyor zaten belli bir soğuğa erişince ama hiç kapatmadım klimayı ara sıra elektrikler kesiliyor ancak o zaman bir şey olmasından korkuyorum sizce bir şey olur mu

Güncellemeler
+1 yıl
Kışın da klima kullanıyorum arkadaşlar yaz kış
Haziranın 20 sinden beri klimam toplasan 3 saat dinlenmemiştir bozulacak diye korkuyorum bir şey olur mu?
Cevapla