AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Çok sık telefon değiştirmiyorsa alabilirsin. Ben bozulana kadar kullanıyorum
Benim 20 civarı bende se kullanıyorum verilir niye verilmesin
Gerçekten ihtiyaç duymadığım ve çok lüks gördüğüm bir şeyi, gelirim ne kadar çok olsa da almazdım.
Trilyoner de olsam vermem o parayı tekelci sherrolara
İşini mi görsün? Yoksa parasıyla hava mı atacaksın? Buna göre karar ver.
İş görmesi uzun süre gitmesi falan işte
Kesinlikle hava atmak değil
O zaman Apple'a para verme. Samsung falan al.
Yani, 2 aylık emeğini bir telefona yatırmak pek akıl kârı değildir
Bence ahmaklıktan fazlası olur. Yani bir telefona o kadar para vermek çok da akıl kârı değil bence.
Hiç gerek yok arkadaşım ya.. Zaten özellik denilen bir şey yok içinde..
Benim 5 bin varken almıştım.
Gerçi 17 binden aldım
Bu senin bileceğin bir iş, alırsan senelerce kullanırsın. İyi düşün
Alırsın almazsın bunu akıl ile kıyaslamak ne kadar doğru.
Yurtdışından gidip alırım hem tatil yapmış olurum hem de yeni yerler görmüş olurum
Abd iphoneyi çinde düşük maliyete yapiyo dünya ya bu para ya satiyo siz düşünün
2 qy yemicen icmicen fatura kira odemicen alirsin. Aylik ne kadar takside alabiliyorsunki
Herhangi bir sorumluluğun yoksa yani evli falan değilsen alabilirsin
Aylık 5 bin TL gelir ile alanlar varken senin alman pek ahmaklık olmuyor
yooo valla aylık maaşın o ise neden ahmaklık olsun.. asgari ücrette alanlar ahmak. oluyor
Ya küfür edicem şimdi. Delimisin arkadaşım. Böyle saçmalık olur mu?
Su an hangi telofonun var ben vermezdim avrupada yasiyorum maasimin ucde biri olmasina karsin vermem ha su an kullandigim telefon da ona yakin bir fiyatta ama ben uygun fiyada aldim maasimin 5 bir fiyatina yoksa delilik almazdim yani
aylık 55 bin gelir var ben vermiyorum bence sen de verme. telefona maks vereceğim 15 16 civarı
Yahu ben laptopu 32500'e aldım. Telefona o kadar para verilir mi? Saçmalama
O zaman bana güzel bir laptop öner onu alayım
Ne tür ihtiyaç için?
Çizim proje oyun
Şunu bir değerlendir. Fiyat çoksa üst limiti söyle öyle bakayım
www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-5-pro-amd-ryzen-9-5900hx-32gb-512gb-ssd-rtx3050-freedos-16-tainabilir-bilgisayar-82l500tgtx-p-HBCV000021REFF
Senin kullandığın nedir reis
Benimki pişmanlık oldu.
Asus Zephyrus S17
Şu da güzel
www.hepsiburada.com/asus-vivobook-pro-k3500pc-l1165a1-intel-core-i7-11370h-16gb-1tb-ssd-rtx3050-156-fhd-oled-freedos-tainabilir-bilgisayar-p-HBCV000022AEBC
İkincisi olabilir alabilirim teşekkür ederim
Yine incelemeleri bir okursun :)
Rica ederim
Evet bakacagım
al gitsin knk öyle düşünme millet avrupada amerikada 1-2 ay çalışıp rahat bir şekilde alınca koyuyo hakikaten bizim eksiğimiz ne? pahalı olması bizim suçumuz değil ki
Bir telefonada 30 bin lira vermek afedersin, evet ahmaklık, telefon zaten bozuluyor yere düşüyor yazık günah.
Nasıl bir işte çalışıyorsun yanlış anlama ben 6000 alıyorum ve sigortalı bunu çok görüyorlar...
Mühendisim
Türkiye ekonomisine göre artik 15 bin bile az eger bekar ve yanlizsan alirsin ama ailen varsa çocuklarin varsa verilmez
Bence 11 pro max al zaten hepsi aynı sadece 13’ün kenarı daha kalın Not:ben iphone 11 pro max kullanıyorum ve gayet memnunum
Benim aylık 6 bin TL gelirim var, öğrenciyim, o halde biriktirip almayı düşünüyorum 20-30 binlik bi model
Yeni attiğim şeye bakar mısınız
Ben de almayı düşünüyorum da iphone 11 alacağım herhalde herkes onu daha çok övüyor 13 almaktansa
Aylık 65bin gelirim var eşim istiyor boşa verecekmisim gibi hissediyorum o parayı gereksiz
benim aylık 14 bin gelirim var bazen çıkıyorda bu rakam hala 11 kullanıyorum sence?
Aşırı enayilik 30 bin lira o telefona verilmez hava atacağım diye
Aylık 100 150 bin gelirim var ben de Bunu düşünüyorum insanın zoruna gitmiyor değil 😅
Sen de bunu dusunuyosan 🙄
Bı telefonun o kadr para olması bı kere saçma
Ypcak bişi yok
ahmaklık birini kendine asık et ona aldır
Sen bana al
30 değil. alirken 34 bini buluyor:))))
Haklısın ya ne yapsam bilemedim
Al birsey olmaz ipjoneler değer kaybetmiyor paran çöpe gitmez. Yılbaşından sonra 40 olacak cihazlar. Ben aldım kasko vs vs vs derken 34 bin buldu
Bakayım ya alırım gibi ya da almam kararsızım 14 alırım
Bı kere geliyoruz dünyaya 😅al gitsin
Ajshhd sen bana al
Olmaz mı
Gönder adresi😉
Göndereyim almassan yapışırım bak 😄
Telefonla ne derece uğraştığına bağlı
Çok fazla
Al o zaman ben şahsen günde 2saat baktığım için değmez derim ama 7-8 saat bakıyosan al
Bakalım
Mükemmel bir cihaz öneririm
Zenginsin sen banada al
Yok artık 😂 sanki çikolata al diyo
Çikolata al o zaman ya da protein tozu
alınca ne olacak?
Saglam telefon uzun süre götürecek
ölüm var olm bu evrende ne kadar uzun mesala? 5 ? 10 ? 20 ? neyin çabası bu ki? 5 yılı geçtim 5 dk sonra ne olacagı belli degil hayatımızın üsütn 30k bagla onuda kredi cek sonra kırılmasın diye de hergün tedirgin saatler... he bide bi kaybolsa al işte sana dert tasa sıkıntı
Kral aldıgım androidler hemen bozuluyor donuyor kasıyor ne kadar iyide olsa bir bunu deneyeyim istedim
senden fazla gelirim var hala elimde xiamio var iPhone almak ahmaklık
Gelir meselesi değil bu zevk kalite kullanma meselesi istersen milyoner ol zevk kral bu
ne halin varsa gör o zaman:) mahalle yanarken orspu sacını tararmış sende ki de o hesap ekonominin boku cıkmış 30k telefona vereyim diyorsun
Alıcam demedim düşünüyorum belki almamda
30.000 gereksiz bi rakam
Dogru dnjfı
iphone 13 mini al
Mini sevmem ya
Para harcanmak içindir. Ne istiyorsan onu al.
Ver gitsin kanka zevk değil mi bu
iPhone boş ya vivo al vivo:)
O kadar maas alsam taksitle alırım koymaz
Abi basıl kazanıyorsun o parayı. İşin ne.
iPhone 14’ü bekleyin.
Öyle yapcam
Al onu senelerce kullancaksın
Evet bence ahmaklıktır
OLmaz alabilirsin
Evet olur, müsrif olma (içime annem kaçtı)
soru sorduğuna göre ters bişeler var reis
Hayır olmaz.. Ancak bunu düşünmen ahmaklıktır.
O kadar para vermenin ne gereği var
Bu dünyaya bir kere geliyoruz ver gitsin bee
Almadan bilemezsin.
biraz öyle bence urtdışında kat be kat daha ucuz
Al gitsin bakma sen millete
Ben mantıklı bulmuyorum
Olur çünkü yakında 14 çıkıcak 14 pro alırsın