+1 yılAylık 100.000 lira gelirin bile olsa bir telefona 30.000 lira vermek "bence" ahmaklıktır.
Hadi seninki bir nebze kurtarır da asgari ücretle iPhone alanlar var ben anlamıyorum insanları.
Ben de iPhone kullanıyorum iPhone 7 32 GB, bence zirve budur, bence ötesine gerek yok.47 Yorumla
Soran+1 yılTelefonum berbat ama o yüzden
- +1 yıl
Yenileme ihtiyacı duyabilirsin, bence iPhone 11 de hala güncel bir telefon.
13 Pro Max'e gerçekten ihtiyacın var mı?
Soran+1 yılAslında yok almıcam galiba
Soran+1 yılÖnerin var mı
- +1 yıl
Ben öğrenciyim, çok ciddi rakamlar kazanmadıkça sıradan bir ihtiyaç olan telefona bu paraları vermeyi tercih etmem.
O paraya gezeriz yav, anı biriktirmek bence daha önemlidir. - +1 yıl
Gözlerimle görebiliyorum ki devlet yurdunda kalıp ailesine 30 bin liralık telefon, 50 bin liralık bilgisayar aldıran öğrenciler var, sence bunlar da en iyisine layık mı?
En İyi Cevaplar
Gittim 40k ya pc topladım şimdi toplamasam 1 ay sonra 50 bin olacak çünkü şu an türkiyede 15 bin tl altında kaliteli elektronik eşya ya da cihaz yok bizimde ülkemiz böyle fırsatın varken al bende 15 üst kazanıyorum 2 3 maaşına kapatırsın her türlü
02 Yorumla
Soran+1 yılBanada PC lazım kral toplama önerdigin var mı iyi bişi olsun
Senin maaşın yerli yerinde Allah bereket versin ama ürünlerin fiyatları uçuk almak istiyorsan alabilirsin bu ahmaklık değildir... 5 bin TL olması gereken 30 bin TL ise ahmak sen değilsin
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın yazık günah bu ülkenin insanına acıyorum
Bence bekleyip, Ekim ayında çıkacak telefona göre davran. Dolar kuru belki 12 TL gerilerse, yenisini 1 maaş ile alabilirsiniz. Bu telefonlar 5 yıl geçince bile kullanışlı, kolay gelsin.
12 Yorumla
Soran+1 yılO yüzden almak istiyorum pahalı ama uzun gidiyor android harbi çöp donuyor kasıyor 5 kuruş etmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kaliteli eğer sorun olmazsa alabilirsin
00 Yorumla
+1 yılUzaya mı çıkarıyor seni? Bir amacı olmalı bu parayı vermenin. İsraf, müsriflik bence. Hani fotoğrafçısındır bunun da kamerası efsanedir ya da işin onunla ilgilidir sana daha çok kazandıracaktır. Ama bunlar para tuzağı. Bir iki özellik ekliyorlar seneye 15 bin TL oluyor fiyatı ki gerçek fiyatı da bu değil biraz fazla gaza getiriyor sizi modern dünya ama kapılmaöaönızı tavsiye ederim.
41 Yorumla- +1 yıl
Yeni attiğim şeye bakar mısınız 🙏
Bende işe girip hem okul hemde 13 için veya 14 ram falan fazla olacak diyorlar. Onu almayı düşünüyorum 11 zam gelmezse 12 de olabilir alırım yani. İmkanim olursa. Hiç kullanmadım android candır ama koruma yönünden ios iyi denemekten zarar gelmez diye dusu.
00 Yorumla
+1 yıliPhone iyi hos ben de kullaniyorum ama o kadar paraya değmez bence. Sarj ömrü ve yenisi cikinca eskilerinin yavaşlamasi falan derken sorunlu yani o kadar paraya muhteşem olması lazım ama yok😁 bir süre sonra sarj aletiyle geziyor herkes ya da yenisini almak zorunda kaliyoruz iPhone bizi kazikliyor maalesef
00 YorumlaYaşlı Japon bilim adamı Türkiye ve Türkleri anlatırken.
- Üretmeyi sevmezsiniz.
- Bilgiyi önemsemezsiniz.
- Gösteriş için paranızı harcarsınız.
- Bu üç konu yüzünden hep fakirleşir, hep sızlanırsınız.
08 Yorumla
Soran+1 yılGösteriş diyip durmayın ya ben saglam ve uzun giden bir telefon arıyorum varsa ı phoneden başka uzun süre donmayacak onu alayım
- +1 yıl
iPhone Türkiye'nin satın alma paritesine göre de, hanehalkı gelirine göre de ve üretim maliyeti/fayda etkinliğine göre de dünyada en pahalı ve en anlamsız teknolojik cihaz. Popüler kültür ile içimize yerleşmiş marka düşkünlüğü o cihazın size sağlam olduğunu düşündürtmüş ama arıza yapan bir dolu iPhone'u görme imkanından yoksun bırakmış.
Bu sebeple Türkiye'de iPhone almak sadece gösteriş diyerek açıklanabilir.
Epey. com sitesine girip, telefonları birbiri ile mukayese edip en doğru, marjinal faydası en yüksek, maliyeti en düşük telefonu bulabilirsiniz.
Bunu yapmak için sadece araştırmayı seviyor olmanız yeterli.
Soran+1 yılBir sürü android kullandım hep boşa çıktı
- +1 yıl
Aynı meslekten (ben emekliyim) gelmiş iki insan olarak, size iOS veya Android tabanlı telefon önerecek değilim, mutlaka tecrübelerinize göre düşünüyorsunuz.
Ben sadece iPhone almam, bilişim sistemleri ve mimarisi üzerine yüksek lisans tezi yazmış biri olarak söylüyorum.
iOS veya Android iyi veya kötü, ancak attığım taş vurduğum kuşa değmeli. - +1 yıl
Valla Android ile İPhone yan yana bile gelemez. Muhteşem bir cihaz ve 6 sene kullanırsın. Android çöpten bir marka bunu çevremde ki çoğu kişide söyledi Apple markalar verdiğin paraya değiyor
Soran+1 yıl@MekanınSahibiHande Hande djfj
- +1 yıl
Ama abi öyle bir yazmış ki sanırsın 2. El Nokia dşdçfösö
Soran+1 yıl@MekanınSahibiHande bilemem handecim
+1 yıltabiki ahmaklık. 1650 tl ye yurt dışı aldığım telefonu kullanıyorum çok memnunum. ne iş yapıyoruz ki. başınız sıkışıcınca ne yapacağınızı düşünüp karar verin
20 Yorumla
+1 yılAylık geliri 20 bin liradan fazla olan tanıdıklarım var. Hangi telefon kullanışlıysa onu alırlar. Aşırı pahalıları hiç almazlar.
213 Yorumla
Soran+1 yılAşırı pahalı ama aşırıda kullanışlı
- +1 yıl
Bazı ürünlere uçuk fiyat vermek budalalık gibi geliyor bana. Acırım o kadar parayı bir telefona versem
Soran+1 yılİşte tarz yaşam meselesi ya oda
- +1 yıl
Sen almaya niyetlisin. Al gitsin o zaman, zaten birkaç sene sonra her istediğini alamayacaksın. Şimdi keyfince yaşa
Soran+1 yılNiye alamıyayım kdjf
- +1 yıl
Yaklaşık en geç 10 sene sonra çoluk çocuğa karışınca önceliğin telefon almak olmayacak, bebek bezi olacak hahahahah 😂😂
Soran+1 yılEvlenmeyi düşünmüyorum
- +1 yıl
Böyle diyenlerin hepsi erken gitti bizde.
Al telefonunu mutlu ol hiç olmazsa
Soran+1 yılKdkf beni mutlu eden bu dünyada şey yok ya lazım diyr almak istedin
- +1 yıl
Git at kendini yaa, mutlu eden bir şey yok diyor 🤦🏻♀️
Soran+1 yılAtmayı düşünüyorum zaten
- +1 yıl
Dalga mı geçiyorsun sen, niye böyle abuk sabuk şeyler yazıyorsun. Sonra benim gibi manyakları endişelendiriyorsunuz
Soran+1 yılEndişelenme ya
+1 yıleğer senin zor duruma sokmazsa al yemin ederim zaman çok çabuk geçiyo hayat kasmaya değmez gerçekten ben son kalan parama 13 p mx aldım paranın bi önemi yok zevk almaya bak günah işleme iyi insan ol yeter alakasız oldu kusura bakma
00 YorumlaGelir seviyesiyle alınan şey arasında ters orantı ahmaklığın derecesini belirler; asgarî ücrete alınan bu paraya sahip telefon, gelir seviyesi arttıkça ihtiyaç değil lüks haline geliyor. Bundan bağımsız olarak ise gerek yok diyorum
00 Yorumla
+1 yılFotoğraf video çekeceğne eminsen ve kaliteli olsum istiyorsan. Alınır ama öyle arada fotoğraf video çekerim diyorsan mantıklı. birde iphone uzun ömürlülük konusunda daha iyi ben almazdım ama sen alırsan ahmaklık olmaz.
01 Yorumla- +1 yıl
*ama arada öyle fotoğraf çekiyorsan mantıksız.*
+1 yılÇok aciliyeti yoksa efsane cuma yı bekleyebilirsin fiyatı biraz daha düşer istersen o zaman alırsın benimde almayı düşündüğüm bir elektronik alet var onu almak için bekliyorum
09 Yorumla
Soran+1 yılEfsane cuma ne zaman
- +1 yıl
Kasım olması gerekiyor
Soran+1 yılAnladım ohp çok var
- +1 yıl
Evet biraz zaman var aciliyeti yoksa beklenebilir
Soran+1 yılAlmıcam zaten gerek yok
- +1 yıl
efsane cuma ne oluyor tam olarak, ben de apple watch 7 almayı düşünüyorum indirime girer mi
- +1 yıl
Efsane cuma da internet ve mağazalar da indirimler oluyor örneğin 20.000 TL lik bir elektronik cihaz %30 indirime girebiliyor
- +1 yıl
Bilemiyorum rüzgar
+1 yılBence akıllı ol yanlış yapıyosun o paraya neler yaparsın bi düşün bide her yıl değeri düşüyor telefonların yerinde olsam kamerası iyi bi telefon alırdım oppo reno 4 güzel tavsiye ederim iphone 13 pro olsa ne olmasa ne iyi düşün git başka yerde harca paranı
02 Yorumla
Soran+1 yılPC alcam kral rtx 3060 lıkk monster
- +1 yıl
Al kanka en iyisi
+1 yılben kendim saattigim hallede kesinlik ihtiyac bile duymuyorum kullandigim cihaz ise iphone 7 128gb bana fazla ile yetiyor bakin buda resim isteye istedigi sekil de ispatlarim ismimi yaziyip resim bile cekerim
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 512 cevap paylaştı. Evet. Bütçene uygun değil öyle bir borca gir ki 3-4 ayda bitir ve aylık ödemen maaşının %30unu max denk gelsin. Buda oluyor ki senin ödemen gerek max aylık 4.500tl olmalı. Bu da 7 aya denk gelir ki planın 2 katı süre demek.
00 Yorumlaİşin için gerekli değilse alma çok şükür benim de gelir durumum iyi ama Instagram, YouTube girmek için o kadar para vermem telefona sende verme yatırım yap
03 Yorumla
Soran+1 yılİş için oluyor ya resim çekme inşaat işleri falan
Soran+1 yılDogru
+1 yılParan varsa al niye ahmaklık olsun.
Uzun yıllar güncelleme alacak hızlı stabil çalışacak.
Ben Android tercih ederim, cebimde az para var diye seni yargılayamam.
012 Yorumla
Soran+1 yılYargılama değilde sen alır mıydın
- +1 yıl
Türkiyeden almam, yurtdışından alırım.
Yurtdışına giden gelen arkadaşlarım var sürekli.
şu an İphone 13 Pro fiyatı Türkiyede 28.000 TL.
Fakat mesela Almanya fiyatı pasaport kayıt ücreti ve havalimanındaki vergi iadesi ile beraber:
Almanyada İphone 13 Pro fiyatı yaklaşık 21.350 TL
Amerika İphone 13 Pro fiyatı (vergi iadesi yok):
Yaklaşık 20.920 TL
Alabiliyorsan bir arkadaşından getirtebiliyorsan yurtdışından getirttir.
Soran+1 yılYoktur maalesef
- +1 yıl
O zaman Türkiyeden İphone 11 veya 12 al.
Soran+1 yıl11 serisini hiç sevmiyorum
Soran+1 yılAlırsam 13 pro alırım ya da almam
- +1 yıl
Valla siz bilirsiniz ödemeyi yapacak olan sizsiniz.
Fakat 19 bin tlye İphone 12, 21.000 tlye İphone 13 varken 28 bin TL'lere çıkmaya gerek var mı orasını siz düşünün.
Soran+1 yılAbi işte dışarıda kimse yok maalsef
- +1 yıl
Çevrenizi biraz araştırın.
İllaki birileri çıkar yurtdışına gelip giden.
Soran+1 yılBi bakınayım ama bozulursa tamiri nasıl olcak garantisi
- +1 yıl
Almanyadan gelen telefonlar için 1 yıl garanti veriyordu Apple.
İyice araştırın.
ya da doların artmayacağını düşünüyorsanız İphone 14 serisini de bekleyebilirsiniz.
Soran+1 yıl14 alırım abi büyük ihtimal teşekkür ederim
+1 yılAylık ortalama 25k gelirim var ama 3bin liraya oppo telefon aldım. Gelirinin %15'ini geçmemeli kullanacağın telefon. Hem ne olacak pro max alınca? Biden mi arayacak? Erdoğan mı arayacak?
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 435 cevap paylaştı. Herkes kazancına göre harcıyor alabilirsin ama değmez 30bin'e de yani 2 aylık maaşın bu kadar bağımlısı olmak ne kadar doğru bilmiyorum. Tercih meselesi.
10 YorumlaAvrupalı zekası : Bu telefona bütçem yetmiyor. Daha uygun fiyatlısını almalıyım.
Türk zekası : Bu telefona bütçem yetmiyor. Kesinlikle bunu almalıyım ✔️10 YorumlaKalite yaşamak seçimdir, bazen ise tercihlerin doğarken gelişir. Ben olsam düşünmem alırdım. Bu hayatı ben yaşıyorum, ve kaliteli yaşamak hepimizin hakkıdır.
00 YorumlaBenimde gelirim 15 bin TL gibi bir miktar ama iPhone 13 pro, ya o kadar para bağlamak canım bence
Çokmu kolay kazanıyorsun o parayı kardeş08 Yorumla
Soran+1 yılAlmıcam ya
Soran+1 yılAynen öyle abi gerek yok ya PC alırım onun yerine mühendisim işimi görsğn en azından
Soran+1 yılHepimizin abi
Soran+1 yılİyi geceler abim
+1 yılİphone diye almamalısın bence çünkü çıkan her iphoneun bir özelliğin öncekinden iyi oluyor ama başka bir özelliği diğerinden kötü olmuş oluyor diyorlar. Bir de çok daha kaliteli kamerlaı telefonlar da gördüm çok değişik olanlar var illa iphone diye 30k vermeden önce diğer telefonları da bir araştır derim.
00 YorumlaNe kadar gerekli olduğuna göre değişir o telefonu alman sana maddi olarak birşeyler kazandıracaksa mesela ben araba al sat yapıyorum fotoğrafçı ya para verene kadar kendim çekiyorum.
00 Yorumla
+1 yılKardesim buna sen karar ver yaptigin isi verdigin emegi boyle birseye harcamak icinden geliyor mu bunu sor. ihtiyacin var mi o kadarina bunu tart
05 Yorumla
Soran+1 yılKral bir yanım al gitsin ölümlü dünya sevdigin şeyleri almayıp ne yapacaksın diyor
Diger yanım 30 bine telefona mu verilir onun yerine PC dizersin diyor- +1 yıl
Bence pc dizmek mantıklı. en azindan tamamen fiyat/performans iliskisine yatirim. iphone a 30 bin versen 10bin performansina 20bin marka degerine havasina vermis olacaksin
Soran+1 yılDogru diyon knk en iyisi güzel PC dizerim
- +1 yıl
Ya da 8 9 bine poco x3 pro telefon al canavar gibi. kalana da monster dan bi tulpar falan alirsin. hem isin gorulur hem iki cihaz alirsin
Soran+1 yılOda olabilir bakalım kral
Evet bence ahmaklık. Arz talep ilişkisi. Toplum olarak arzı düşürülürse talep azalır. Bu durumda ister fiyatı düşürsünler ister ülkeden çekilsinler. Satmak içinde fiyat düşürexeklerdir.
00 YorumlaYok zevkin oysa kimse bir şey diyemez kanka. Benimde tek zevkim gamerlik. sadece bir ekran kartına 20k gömdüm
03 Yorumla
Soran+1 yılSırf o yüzdende almak istiyorum satarjen zarar ettirmes
Bir telefona vereceğim maks fiyat 6 7 bin olur pekte önemli bir şey değil sonuçta yüksek maliyetli telefonda yaptığın şeyleri 7 bin liralık telefonda da yaparsın, yok fazla kamera falan filan abartı geliyor bana kalite yönünden takık biriysen orasını bilemem. Ama çok hevesli isen al gitsin içinde kalmasın.
00 Yorumla
+1 yılAy bak valla gezdirmem seni. Ayfon 13 prosu olmayan erkeği koluma takıp İstanbul'da gezdirmem...
02 Yorumla
Soran+1 yılBen ciddi sormuştum o soruyuda sen dalgaya aldın
Soran+1 yılTanıdık yok bilmiyorum buraları
Satın almak istiyorsan bence değil. Bazıları kredi çekip alıyor. Maaşın alan çoğu kişiye göre iyi. Uzun süreli ve mutlu olarak kullanacağına inanıyorsan almalısın.
00 Yorumla
+1 yıl11 al max olanı 13 ten daha iyi diyorlar bende 13 var ama 14'ü alıcam bendekini anneme vericem 😂
07 Yorumla
Soran+1 yıl14 de alabilir 11 sevmem
- +1 yıl
Valla ben pişman olmuştum 11 almadığıma
Soran+1 yıl11 serisini hiç sevmiyorum çok çirkin
- +1 yıl
Bekle ekim'de satışa çıkıcak 14 onu alırsın o zaman
Soran+1 yılTamam canım dnjf
- +1 yıl
Tamam çavuş
Soran+1 yılSkjdd tokatla çavuşu
+1 yılHayır ver gitsin. Kamerası ile film bile çekilir aşırı ileri düzey bir kamera asla pişman olmazsın
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladım bakalım
+1 yılSenin yine aylık 15 bin gelirin var, aylık 5 bin geliri olan ne yapsın 😅😆😝
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah yardımcısı olsun onların cidden çok kötü zor
- +1 yıl
Aynen walla. Bu devirde 30 bin tl verip telefon almayı mantıksız görüyorum, bi telefona okadar para ben vermem şahsen. Telefon telefondur, 5 bine de çok iyi telefonlar var
Bende iphone 13 pro için köprü altında işe başlayacam bu gidişle ya da galaksy s22 ultra için, 😒😒😒
00 Yorumla
+1 yılZamanı gelince kendine kufredeceksin o kadar para verdiğin için
01 Yorumla
Soran+1 yılAlmıyorum dkjd
Evet ahmaklık. Eğer bunu düşünebiliyorsanız daha mantıklı kararlar verebilirsiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılPC alcam kral rtx 3060 lıkk monster
Yorumla
Soran+1 yılAynen sonra artık
+1 yıl15 bin lira gelirin var sen almıcaksın da kim alcak kardeşim ekdklzlsldodo
05 Yorumla
Soran+1 yıl15 binlira fazla değil ki
- +1 yıl
Benim öğrenci olan arkadaşlarımdan bile bi şekilde alan var üstelik ailesinin kazancı asgari ücret bu yüzden 15 bin gayet fazla bence
Soran+1 yılÖgrenci arkadaşlaeın ahmak o zaman
- +1 yıl
Ee zateen djxkslslkd maksat hava atayım borç harçla bile olsa bir şekilde alıyorlar işte aptalca bişey
Soran+1 yılAynen
Bence alma. O paraya hatta çok daha azına diğer markalardan da kaliteli telefonlar alabilirsin derim
02 Yorumla- +1 yıl
iphone en iyisinua
+1 yılBir telefona 30 bin vermek bence mantıksız, ayrıca bu askerlerdeki iPhone sevdası nerden geliyor 😌
05 Yorumla- +1 yıl
iphone sevdası bence en çokta asgari ücretliler de var acı gerçekler
*ötünde donun yok giymeye, tahtıravanla gidersin s*çmaya.
çok yakınımdan biri hatta şu dakikalarda nikahı kıydılar galiba asgari ücret maaşla 150k düğün borcu yaptı, ev tutmaya para kalmayınca ve tabi ev şu an yok alınan eşyalar mağazada kaldı ve bunlarda köyde yaşayacak ama eşine birkaç ay sonra ıphone alacakmış duyumu da geldi anlık dskjdhwldej - +1 yıl
Doğru aksbshwjw
Soran+1 yılHaklısın mantıksız ama güzel telefon ya
- +1 yıl
Yani kötü değil ama pahalı birde bu devirde mantıksız olur
Soran+1 yılEvet
Böyle bir telefona gerek var mı peki? Iphone 13'ün sağlayıpta diğer akıllı telefonların sana sağlayamadığı ne?
00 YorumlaHava atacAm diyorsan olmuyor ama bana sorarsan 3-5 bin TL linkte o işleri görüyor. Ben kullanmam bedava gelmedigi surece
00 YorumlaIphone çok saçma ama illa iphone olacaksa 11 seçin 13 çok mantıksızdı
06 Yorumla
Soran+1 yılAynn almıcam vazgectim
- +1 yıl
İPHONE nin neresi sacma isletim sistemi androitten daha kaliteli
- +1 yıl
Telefoncu olan benim. Kullanis olarak androut daha kolay
- +1 yıl
Normalde fiyati pahali. İlgi cekmek icin.
Buna sen karar vermelisin. 60 gün sadece bir telefon için çalışmış olacaksın. Eğer değer diyorsan, satın al.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 313 cevap paylaştı. Telefon icin ayiracaginiz miktar aylik net maasinizin yarisini geciyorsa ayaginizi yorganiniza gore uzatmiyorsunuz demektir 🤷♂️
00 Yorumla
+1 yılAvrupalı Amerikalı birkac günlük asgari maaş ile alıyor onları. 2 ay yüksek maaşını vermek ahmaklık tabiki
00 Yorumla
+1 yılTelefonu 6-7 sene kullacaksan ahmaklık olmaz. Ama her sene, yeni çıkan üst modele bu paraları sürekli vermek ahmaklık oluyor tabi.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,3b cevap paylaştı. Mantıklı sen den değerli kim var herseyin iyisini hakjediyorsun... gibi düşün
01 Yorumla
Soran+1 yılCansın
+1 yılSaçma. iPhone’un başka modelini al niye 13 pro alacaksın ki verdiğin paraya yazık.
03 Yorumla
Soran+1 yılAlırsam son olsun diye
- +1 yıl
Son olmuyor ki sürekli üst modelleri çıkıyor 11-12 alabilirsin gene ama bi telefona 30 bin vermek cidden çok saçma. Çünkü teknoloji sürekli gelişmekte olan bişey. Ve o telefonun değeri ilerleyen zamanlarda düşecek.
Soran+1 yılBilmiyorum bakalım artık
+1 yılalınca ne oluyor peki.. sıradan android bir telin sana sunmadığı neyi sunuyor
02 Yorumla
Soran+1 yılDonmuyor kasmıyor
- +1 yıl
ios android bir telden daha iyi değil ortalama bir xiaomi telefon iphoneden her şekilde daha üstündür.. vede bir yere düşse param parça olması ayrı konu 13lere suya dayanıklık diye reklamlar çıkardı... maalesef milleti kekliyorlar halbuki 12 13 ten daha hızlı
12 aylık tüketici kredisi çekerek 32.000 TL ye alınabilir.
05 Yorumla
Soran+1 yılGeri ödemesi ne kadar olur
Soran+1 yılHayır faizi yok mu
Soran+1 yılBabam var olması ona çektirirm
- İnternet & Teknoloji konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılNeden telefona bellı bir miktar para vermek ahmaklık olsun?
İstersen alırsın kımseyı ilgilendırmez kı bu.00 Yorumla Ultra mallik olur
Sirf millete gosteris yapmak seninkisi01 Yorumla
Soran+1 yılValla saglamlık için millete gösteriş için değil
Ben bir aylık maaşımdan daha yüksek fiyatlı bir telefon almam açıkçası. Benim kriterim budur, bence kimse almamalı..
00 YorumlaŞu an 13 pro max yerine dolar alıp kenarı koyup 14 almak daha mantıklı geliyor bana çıktığında.
10 Yorumlaalım gücüne bağlı, alabiliyosan al
ama aahmaksın diyemeyiz imkanı olan değil otuzz yüz olsa yine alsn a. kk para harcamak icin vardır imkanım olsa alırım
00 Yorumla
+1 yılay tabiiki al cebine o kadar para giriyo. gereksiz görenlerin içine babanne kaçmış parası olsa hepsi alır. varlık içinde yokluk niye çekesin başka telefonlar ile en iyi Android bile 1 seneden sonra kasmaya başlıyor
20 YorumlaRed mi 13 pro daha iyi ondan emin ol fiyatı da daha aşağıda
00 Yorumla
+1 yılÇok istiyorsan al içinde kalmasın boş ver dünya malını
00 Yorumla
+1 yılEvet maalesef biraz öyle tabi sonuçta para senin paran karar senin
00 Yorumla
+1 yılİsterse 15 bin dolar gelirin olsun yine de ahmaklık. Normal bir telefonun yaptığı şeyi yapıyor.
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. al la al bir şey olmaz para senin dğeilmi harca istediğin gibi
00 Yorumla- Devamını Gör (140)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer