Sizce hangi değişiklik daha zor?
Bence ios dan android e geçmek.
Bence ios dan android e geçmek.
Android den İOS' a ( iPhone) geçmek
İOS' dan Android' e geçmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir şeyin daha iyi olması sadece o ürüne olan alışkanlığınızdan ve ihtiyacınızdan ibarettir.
Tamam belki bazı ürünler güvenlik ve hız anlamında diğer ürünlere kıyasla daha iyi olabilir.
Fakat şu an aynı anda hem özel hem de iş telefonu kullanan birisi olarak, ikisini de hızlı ve alışkanlığı bir süredir ben de standarda oturduğu için İlk başlarda yaşadığım zorluğu yaşatmıyor.
Bunu bende denedim 2 hafta sonra iOS’a geri döndüm.
Çok karışık geldı androıd sistem
Karşıktan ziyade yetersiz
Beklentiye göre değişir o
Siri 2011 de çıktı ve gayet stabil çalışıyor. Fakat Google sesli asistanı 2016 da çıkardı 5 yıl sorna ve önünde Siri gibi bir örnek olmasına rağmen stabil bir şey çıkaramadılsr
Cevap
13Cevap
Bence de ios dan Android' e geçmek
Kullanıcı uydurması bence bu ikiside gayet kullanışlı çünkü ikisinide denedim kullandım herhangi bir problem yaşamadım... bu tribi genellikle Apple kullanıcısı atar kullanamıyorum diye ama alâkası yok
Günaydın öncelikle 🤗
İos güvenlik nedeni ile aktarma işlemlerinde olsun uygulamalar hususunda olsun bazı sıkıntılar çıkartabiliyor.
Bilindiği gibi ios kendine ait uygulama ve yazılımlarına sahip. Android dünya genelinde yaygın.
iOS da yaygın olarak kullanılan bir sistem İOS açık kaynak kodlu değil yani üzerinde firmanın verdiği özelik haricinde ekstra bi özelik yapamıyorsun. Fakat android linux işletim sistemi tabanlı olduğu için açık kaynak kodlu üzerinde değişiklikler yapabilirsiniz. iOS kapalı kaynak kodlu olduğu için güvenlik olarak yüksek ve dışardan uygulama yüklemeye izin vermeyerek güvenliği dahada sağlam bir hale getiriyor. Fakat android tarafında yazılımdan biraz anlayan bir kişi bile çok rahat bir şekilde telefonu açabilir yani güvenlik bakımından kötü. Ve android play store haricinde uygulama yüklemeye izin verdiği için virüs bulaşma ihtimali çok daha yüksek
Tercih meselesi güvenlik sorunu önemli değil ben uygulama rahatlığına bakarım diyenlerin tercihi genelde android.
Güvenlikse derdi bir kişinin kesinlikle ios
Bide ios kendi arasında hızlı bir iPhone dan başka bir iPhone a çok hızlı bir şekilde android in ulaşamadığı hızda resim bide dosya aktarabiliyor. Android de ise bu oran çok daha kötü aynı markanın telefonu arasında bile yavaş bir dosya aktarımı var
👏👏☺
Adroidden Iosa geçmek daha zor Apple kısıtlayıcıdır ama android öyle değil telefonu istediğin gibi kullanabiliyorsun
Sonuçlar yarı yarıya neredeyse.
Bunun sebebi Androidçi için iosa geçmek zordur.
İoscu için Android'e geçmek zordur.
IOS'tan Android'e geçmek, Attan inip eşeğe binmek gibi bir şeydir ya da Mercedes'ten inip Tofaş'a binmek gibi.
Android'den Apple'a geçmek dört duvar arasına girmek gibi
Bence android de telefonu siz değil telefon sizi yönetiyor
iPhone den başkası yalan 13 var süper yeni aldım yok böyle sey ya
Ben iostan androide geçtim ama her türlü değer. İphone şarjı bitiyor durmadan kanser ediyor insanı, pek uzun vadeli kullanılacak telefon değil.
iPhone kaçtı
6
Ama hemen her modeli öyle, şarjı uzun giden düzgün bir model görmedim efendim
13 pro max gayet uzun süre gidiyor
Olabilir yeni modelleri bilmiyorum efendim
2014 de çıkan telefon hâlâ çalışıyor 8 yıl çalışmış kamerası vs çalışıyor olması garip değil mi
Çalışır bence kaliteli telefon neden çalışmasın ki 8 yıldan bahsediyoruz. Bendeki iPhone 6 2016da ikinci el almıştım. 2 yıllıktı aldığımda. Değiştirdim sonradan ama hala çalışıyor 8 yıl olmuş. Düzgün kullanıldığı sürece çalışır. En eskiler de çalışıyor 15 20 yıllık telefonlar, sadece kimse kullanmıyor
İPhone kullanıcılarının uydurduğu bir saçmalık bu hanımefendi
2 side zor ilk kullanım için
Android den ios a gecen biri zorlanir
Andriod en iyisi bence.
İos iyidir
Android daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?