
Ben silmiştim inş tekrar geri getirmezler😀
“Hayat eve sığar” uygulaması telefonunuz da duruyor mu?

Ben silmiştim inş tekrar geri getirmezler😀
“Hayat eve sığar” uygulaması telefonunuz da duruyor mu?
Hiç yüklemedim. Pandemi döneminde de hiç evde duramadım. İlk yasaklarda askerdim sonrasında da 5 farklı ile iznim olduğu için dışarı kolaylıkla çıkabiliyordum.
Cevap
4Cevap
Silmiştim.
Sanırım bi yerlerde var ya da sildim bilemiorum
trde yasasaydim yine indirmezdim bos bi uygulama ne geregi var coronaya cok fazla takilmayin
Ewwt ya bazen silsem diyorum , neyse dursun diyorum.
Evet, duruyor hâlâ.. Hatıra kalsın dedim.. 😄
Geçen tekrar indirdim
Hiç olmadı ki 😀
Sildim geri de yüklemem ya
Evet duruyor
Evet duruyor
yok durmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?