📌WhatsApp'a çevrimiçi bildirim özelliği gelseydi nasil olurdu?

Ya da messsenger misali tiklamadan cevrimici gorunumu olsaydi ya da facebookmuydu neydi kullanmyrm ama aklimda oyle bir sey kalmis😅

Super olurdu
Hayir berbat olurdu
Ya orada bari rahat birakin ya😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
📌WhatsApp'a çevrimiçi bildirim özelliği gelseydi nasil olurdu?
Cevapla