
Ben sürekli sosyal medya kullanan birisi değilim. Hiçbir sosyal medya hesabım yoktur. Arada bazen açıp kapatıyorum bir iki günlüğüne. Burayı bile 2-3 günde bir kapatıp gidiyorum. Kafamı dinliyorum. Eskiden sosyal medya mı vardı?

Ben sürekli sosyal medya kullanan birisi değilim. Hiçbir sosyal medya hesabım yoktur. Arada bazen açıp kapatıyorum bir iki günlüğüne. Burayı bile 2-3 günde bir kapatıp gidiyorum. Kafamı dinliyorum. Eskiden sosyal medya mı vardı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Hiç olmuyor.
Hiç denemedim geri açarım. Geri açacağımı bildiğim şeyleri kapatmam
6 Temmuz'da Instagram'ı kapattım, açasım da yok.
Ohoo çok kez yapmıştım , kapatınca aylarca kapatıyorum ama
Facebook zaten yok Instagram da sadece keşfet icin var.
7 aydır ne Facebook ve Instagram'a girmiyorum Twitter de dahil
Evet şu an sadece KS ve wp duruyor instagramım 3 aydır kapalı ve böyle daha mutluyum rehberimden çok kişiyide sildim
Aktif kullandığım burası var sadece zaten.. Bazen kapatmayı düşündüm ama kapatmadım hiç..
Çok oldu. İyi geliyor
çok sık kullanan birisi değilim zaten
Evet bazen aylarca uzaklaşıyorum
Kapatmıyorum da bazen girmiyorum
Kapatmam pek kullanmam
Oluyoorr
Evet oluyor
İmkansız bence sosyal medyasız
Olur, olmusdu.
oluyor bebeğim
Olmadi