Kadın kılığına giren erkek, saçma sapan komikmiş gibi ortaya laf anlatan kadınlar... takip ediyor musunuz? 





Mert’i gerçekten yetenekli buluyorum. Taklit yeteneğini sosyal medyada sergiliyor olması gayet doğal ve taklitleri aslınla birçok insanın gün içinde yaşadığı durum, iyi bir gözlemci bunu da insanlara taklitleriyle yansıtıyor. Genel itibariyle değerlendirecek olursak birçoğu vasatın altında kalır. İnternete verdiğimiz parayı sonuna kadar hak eden video çok az.
Başta komik gelse de git gide itici bir hal almaya başladılar. Erkekler kadınlaşmaya, kadınlar erkekleşmeye başladı biseksüellige doğru gidiyor dünya.
İzlemiyorum, zaman kaybından başka bir şey değil
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 🥰
Adamlar kazandıkları paraya bakıyorlar bir çok saçma video içerikler var en çokta saçma olanlar izleniyor bilgi ilham verici olarak ruhi çenet var benimde bir Youtuber olma hayalim var bir ekip arkadaşı bulsam yaparım da.
Cevap
16Cevap
Bazıları gerçekten komik annem de onları sık sık gösterir ama orana vurduğumuz zaman bir çoğuna üzülüyorum komik değiller
Hayır, hatta zorladım bir ara izledim bayağı ama yok yani, komik de bulmadım, sarmadı da
Reklam veren verme kapasitesi olan kimseyi takip etmiyorum
hiç işim olmazda bazen görünce düşünüyorum bunları kim izliyor keyif alan var mı diye.
Ilgi budalasi dolmus ortalik. Hicbirini izlemem de takip etmem de.
Tüm memleket fenomen olma derdinde yırtınıp duruyor , rezillik
Ben izlemiyorum aileme de izletmemeleri tavsiye ediyorum.
Soysal medya; sokak itinin batakligidir.
O yüzden KS dışında hesabım yok
Sağlıklı bulmuyorum o mecrayi
Evet. Dünyanın en gereksiz insanları. Sırf para için kalitesiz şeyleri reklam ediyorlar ve bir kısım sürü psikolojili insan da onları izliyor
Komik değiller
Hepsinden nefret ediyorum...
Takip etmiyorum hiçbirini saçma geliyor
Aykut Elmas var komik bulduğum.
Aykut elmas var cok guluyorum ona ya😄
Böyle dönmelerden nefret ediyorum
Aykut Elmas var sadece gerısı poşet
hayır, hepsi palyaço gibi
bu tarz aptallar yüzünden ben sosyal medyalarımın hepsini kapattım.
Evet komikte buluyorum sende gül geç bence
Altta ki çocuk çok başarılı bence gayette komik
Hepsi birbirinin ozentisi cok sıkıcılar
Hayattaki en gereksiz insanlar olabilirler
Hayır
Saçma buluyorum
İlk defa görüyorum bunları..
Hepsi mal mk
Buluyom
hayır
Gereksiz buluyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?