Güncellemeler
+1 yıl
Hadi ben uyanık çıktım böyle insanlar var evet bazıları her istediğini verebilecek tarzda insanlar korkudan aile duymasın diye böyle insanlar var oldukça kimseye rahat yok
Bir kişi bana mesaj attı. c içerikli mesajlar Attı 24 yaşındayım ilk defa başıma böyle bir şey geliyor arkadşımın hesabını da çalmışlar bana c şeyler teklif etti kabul etmediğim takdirde fotoğraflarımı yayacağını söyledi afedersiniz ama hiç bir zaman birine nu de atıcak birisi değilim atsam bile bunları eline geçse bile böyle bir şey yapması yanlış bu nedenle savcılıktan dilekçe oluşturup şikayetçi olucam ama sorun şu ki nasıl kanıtlarım ss aldım daha gerçekçi ya da instagram dan döküman çıkarılıyormu aynı kişi benim adıma... ifşa diye bir hesap açık dost ve akrabalarıma istek atıyor ne yapmam gerekiyor müsaitseniz bir fikir verebilir misiniz nasıl yollar izlemem gerekiyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Savcılıga ver ve alabilceği en yüksek cezayı almasını sagla en iyi avukatı tut gerekirse , böyle orspu cocuklarıyla aynı ülkede nefes alıyoruz ya.
Sen doğru olduktan sonra bir zarar veremez. Ver savcılığa süründür adiyi
Bilişim polisine başvurun bence bir karakola gidin veya adliyeye onlar sizi yönlendirir SSler dursun mutlaka lazım olur
bir şey çıkmaz bundan
Böyle insanlar tyüzünddn yaşanmaz oldu çıkmazmı gerçekten
Karşı taraf suç işlemiş evet özel verilerin ihlali
Savcılığa verdiğin dilekçe %90 olumsuz sonuçlanacak sebebi şu
Sm platformları Türkiye'de değil dolayısıyla veriler de burada değil savcı dilekçeyi işleme koyduğunda önce siber sonuç çıkmaza Instagram'a baş vuracak tabiki instagram veri gönderimi yapmayacak bunlar devlet ve şirketler için suç. Bile sayılmaz
Ancak çok büyük bir olay olursa ozaman veri gönderimi olur karşı taraftan zaten sen dilekçe verdigin zaman karşı taraf hesabı siler
Hesap silinmesi 30 gün sürüyor geçici kkapatmada 24 saat içinde bilmiyorum ya böyle insanlarla aynı nefesi almak ürpertici
30 günde hangi vaka sonuçlanmış
Evet kötü bir durum siber zorbalık diye bir kavram var hayatımızda bunun için insanlar önlem almazsa hiçbir şey değişmez umarım çabuk sonuçlanır ama sanmıyorum