Merhaba arkadaşlar,
Asus F3F eski model bi bilgisayar kullanıyorum. Sony telefonumu flashlarken 64 bit'lik bir işletim sistemine ihtiyacım olduğu için mecbur bilgisayara format attım ancak bu sefer de ses kartının sürücüsü yok eski sürücüyü yüklüyorum uyumluluk moduyla çalışmıyor. Ses olayını windows 7 varsayılan şekliyle kullanayım diyorum bu sefer de her seferinde sesi kaçatıp açmamda pat pat diye ses geliyor. Lütfen yardım eder misiniz çok sinir bozucu
Ses Kartım: Sigmatel
Bilgisayarım: Asus F3F Dizüstü
İşletim Sistemim: Win7 64 bits
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kaç yıllık la o git win xp kur ona win 7 çok
Ayrıca 64 bit değil 32 bit işletim sistemi kur o yüzden driverları tam çalışmaz 1gb ddr2 ram var zaten
Ram ve işlemciyi yükselttim onlarda sorun yok da win7 64 bit sigmatel sürücü bulamıyorum
Bulamazsın zaten ayrıca işlemci dual core işlemci 32 bit kur
İşlemciyi de değiştirdim o da artık 64 bit destekliyor. Her şey tamam hızlı da oldu ucuza hepsini yaptım işte :D ama şu pat pat işi sıkıntılı oldu. Sanırım harici flash bellek ses kartı alcam artık :D
Cpu z den bana özellikleri atarsan daha iyi yardımcı olurum
Driver Booster dene. Belki uyumlu yazılım bulur. Ya da usb hoparlör veya kulaklık kullan.
hani 64 bit o kadar da yeni bişey olsa bari de neyse bayadır piyasada adamlar 64 bit sürücü çıkarmamışlar ne kadar canım ya. Bilgi için teşekkürler
Hoparlör mü var fişe takılı
Kendi hoparlörü tümleşik
Doğru sürücü yüklediğine emin misin?
Sürücü yok ki eski sürücüsünü uyumluluk ile yüklemeye çalışıyorum o bile olmuyor :D
Zaman alır biraz ama tekrardan formatlar mısın?
Win7 desteği de kesildi nasıl zaman alacak ki off ya