herkesin çok kavramı farklıdır ben de hergün mesaj olsun bildirim olsun alan biriyim bildirimler de az değil ama ben daha çok istiyorum ayrıca yalnız olmasam bile yalnızlığın kötü bişey olmadığını bence öğren de gel bi gün sen de yalnız kalırsın o zaman sana da zavallı demesinler okey?
zavallığın da kavramları vardır da şimdi onu anlatmaya çalışarak kendimi yormayacağım 24 saat geçsin silerim soruyu sen hadi seni yalnız bırakmayan mesajlarına dön byeee
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Numaranı sen buraya yaz istemediğin kadar gelir 😀
onu biz de biliyoruz cevap vermeme gerek kalmayacak bişey istiyorum
yapma be kardes o sevgı baştan bıtmıs
ne
O kadar mi yalnızsın zavallı skskxncbcb
tatlım güncellemeyi okumadın heralde bot diyorum ve yanlız olmadığımı da belirtiyorum bunu anlamayarak zavallı kim oluyor sence?
"çok mesaj alıyosun havası versin" yazan sensin yani zavallı sen oluyosun "tatlım" 😘
herkesin çok kavramı farklıdır ben de hergün mesaj olsun bildirim olsun alan biriyim bildirimler de az değil ama ben daha çok istiyorum ayrıca yalnız olmasam bile yalnızlığın kötü bişey olmadığını bence öğren de gel bi gün sen de yalnız kalırsın o zaman sana da zavallı demesinler okey?
zavallığın da kavramları vardır da şimdi onu anlatmaya çalışarak kendimi yormayacağım 24 saat geçsin silerim soruyu sen hadi seni yalnız bırakmayan mesajlarına dön byeee
var aslında
?