Oyun oynamak bana kötü hissettiriyor?

Oyunları küçükken çok severdim oynamak için can atardım ama konsol ya da düzgün bir bilgisayarım olmadığı için hiç bir zaman kendime ait bir cihazla oyun oynayamadım, sadece telefonda oynayabildim. Şimdi bilgisayar alacağım ve birkaç ay önce bunu çok istiyordum ama bu sefer de sanırım istememeye başladım. Çünkü her şey çok yapay gelmeye başladı. Halihazırda psikolojik sorunlarım da var zaten ve her şey hakkında olumsuz düşündüğüm gibi bunun hakkında da olumsuz düşündüm. Mesela ekranda sadece küçük küçük bir sürü ışık var ve bana oyunu yansıtıyor... diye düşünüp soğudum. Önceden de başarısızlık duygularım çok fazla olduğu için devamlı acaba bu bilgisayarı nasıl yaptılar, oyunu nasıl yaptılar, çok zor değil mi falan gibi şeyler düşünüyordum ve bu sadece bu konuda değil neredeyse her konuda oluyordu. Hala da bazen oluyor. Aynı zamanda gerçeği varken oyun oynamak da beni üzüyor. Lütfen biri bakış açımı değiştirsin oyunlardan soğumak istemiyorum...

Oyun oynamak bana kötü hissettiriyor?
Cevapla