Selammss.. 🫧
Sizin telefonda konuşma rekorunuz kaç saat sürdü?

”Ooo’haa 😅 3 saat mi 🖤 𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
#sosyetic 💫
Sizin telefonda konuşma rekorunuz kaç saat sürdü?

#sosyetic 💫
Kuruduğunda kalbim, sığınırdım yağmurlarına.. 👌

Akşamdan başlayıp sabah güneş çıkana kadar konuştuğum zamanlarımın olduğu doğrudur.🙄
Böyle sohbetlerin tadı çok başka, zamanın nasıl geçtiğini unutturan cinsten.🤷♀️
Evet güzelim insan bi deşarj oluyor, kendine geliyor :D
Şunlarla birlikte daha mükemmelleşiyor her şey.🫴☕🚬❤️
Bi de Sen ♥️
Ve sen.😏😍🫰
Lan bu kadar tatlı olma :D nazar denilen bir şey var
Bak ya yicem sensin o djdjd😂
Boncuk gözlerin nazar değdirmez senin, diğerlerine bu kadar tatlı değilimdir zaten sıkıntı yok djdj
diğerleri? vururum :D 🔫💣🔪
Shdjfj😂😂😂
Yiaaağ seni yiyerim.😍❤️❤️
Telefonda konuşma değildi bir tane flörtüm vardı 1,5 sene önce üç gün boyunca yazışmıştık aralıksız tuvalet dışında hiçbir mola vermemiştik üç gün boyunca dile kolay üç gün. O kadar boyunca ne konuştuk hatırlamıyorum
Benden başka kimmiş bu saatlerce seni konuşturan 😏
Benim telefonda konuşma rekorum 4-5 saat 😄
Ama zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorduk o zamanlar tabii.
Bebeğim ya, işte geveze biri :D yoksa senin yerin sarsılmaz
Kır, ellerine sağlık deriz 😃♥️
Ne oldu az önce burada.. 😄
Biri bana açıklasın?
@tiryakinimtiryakin dur açıklayabilirim 🥹 sjdkdja 😅😅
Durdum.. 😄
Ya Galatasaraylı oluşu yetmiyormuş gibi, bir de kara kedi.. 😄
Zülfü.. 😄
@leyya_gs :D o lafın gelişi, her şey göründüğü gibi sjsjdj
@tiryakinimtiryakin kalemsiz mi kaldın sen balım? 🥹
Kaleme gerek yok.. Zaten dökülüyor açıl seçik..
3 saatmiş.. Şimdi öğrendim ben de.. 😄
yeni öğrendin demek :D eminsin?
Evet. Ben 2,5 saat sanıyordum ama 3 saat denildi bana.. E o diyorsa doğrudur.. 😄
Anladım, sen zamanın nasıl geçtiğini anlamadın :D vay pe selam söyle
Söylerim de, sen nasıl konuşabildin 3 saat ya.. Nasıl biriyse demek ki.. 😄
Sohbetide kendi gibi baldan tatlı 😅
Oldu o zaman.. Selam söyle bari tiryakiden.. 😄
Olur olur söylerim 😅 çok sevinecek..
Hangi çılgın benim selamımı alıp da sevinmez, şaşarım.. 😄
Bende merak ediyorum kimler o kadar yürek yemiş 🙄
Yürekler ağızda desene.. 😄
Hahah 😅 nerelerinde olduğu umrumdışı, sahip çıksalar iyi ederler..
İsterlerse çıkmasınlar.. Çok da... 😄
Parça pinçik ettirtme bana :D hoşlaşma bu durumla
Ben hoşlaştığımdan hoşlaştım zaten.. Gerisine offline..
yaa can özüm..
Benim o.. 😊
Eig'lerim gelmiş, hoş gelmiş.. 😄
Teşekkür ederim kirazım.. 🍒😄
Çok hoş bulmuşlar 😅 rica ederim tatlım 🖤
Cevap
65Cevap
Selam gadası 🙃
@blackleydi ile yakın zamanda telefon konuşması yapacağız. Sanırım en az 3-4 saat sürer diye tahmin ediyorum.
Süpersin ✌️aynen saatler bizim ömür bizim😊
@blackleydi 🙃🙃
2 Saat sürdü
Ben fazla konusamiyorum. En fazla bir saat.
https://www.youtube.com/embed/EWPLHmhV6sgSenin sorunu görünce aklima bu video geldi.
İlker Gümüsoluk, cok guzel videolari var.
Tipik erkek yalanlarınıda görmüş olduk 😅
Lutfen aradaki detaylari gormezden gelelim 😀🙂
tarih o zamanlar üniversite , bas-konuş diye birsey vardı hala dolmuşcular kullanıyor sanırım almıstık üniversitede iken saatlerce bırak sabaha kadar konusuyormusuz . manyakmıyız neyiz dusunuyorumda sımdı 5 dakıka en fazla yeter , gerısı insan silkelemeye girer.
3 saat nasıl geçti ne konuştuk hatırlamıyorum bile tek hatırladığım anıra anıra gülüşlerim dkfmdkdmdk
Haha bu ben 😃
Yeğenim çok geveze susmuyor 1.5 saat en az 1 saat konuşuyor aramak istemiyorum hı hı diyorum sadece devam ediyor 😂
Haha ama çok tatlı 😅
Kırmak istemiyorum çok iyi bir kız neselide
Kırma zaten konuşsun :)
Elimde tutmuyorum telefonu yoksa kolum uyuşuyor 😂
Birde uyarıyorum fazla konuşma diye tamam diyor 😂
Yurt dışında olduğum bi vakit köpeğimin rahatsızlığından dolayı veterinerimle 16 saat telefonda kalmıştım
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim geçti çok şükür
Telefonda uyuya kaldığımı hatırlıyorum😂 o zaman şah kontrolüydü telefonum bitene kadar sanırım kaç saat olduğunu hatırlamıyorum kgssdf
Shdjdj illa abartacazz yani 😃
Bazı insanlar için değer 😍
Telefon bir sohbet aracı değildir uzun uzadıya konuşulmasını sevmem acil durum cihazdır telefon bir durum olduğunda ulaşmak için
WhatsApp Skype üzerinden görüşürüm genelde o da 9 saat sürmüştü en uzun
Öf eski manita arardı uykum gelirdi kapatmazdi saat 4te yatip 5te kalkip işe gittigini bilirim🤦
sjsjs eyvahlar olsun 😃
Parantez içerisinde açıklamak istiyorum. Saatlerce konuşmayı bu kadar konuşmayı güzel bir şey ya da aşktan sanan kişiler var bence tamamen yanlış bir algı. Teşekkür ediyorum 😄
Yok aşktan değil, tamamen kafa uyuşması, güzel anlaşabilme, birbirinin dilinden anlama.. ayrılmak istememe, zamanın geçmesini isteme aşka benzer ama değil
30 dk oda yoda yürüyordum aradım arkadası 3 km yürüye yürüye zamanı konusarak yürüyerek gecirdim telefon yüzüme yapısı bas agrısı basladı elim su oldu kulakta agrıdı
Gün içerisinde 8 saati buluyoruz. Aralıksız 4 saati buluyor
yazışma evet uzun sürebilir ama
ben çok uzun konuşmayı sevmiyorum ya
aklıma da bir şey gelmiyor :D
En fazla 8 saat falan sanirim. Pasam sabah uyandigi zaman arayip tum gun konusurdu ilk baslarda. Calisirken bile birbirimizi dinlerdik
Çok gençken sabaha kadar konuşuyordum. Şimdi de böyle bir enerjim yok. Zaten çok telefonla konuşmayı sevmiyorum.
Sevdiğim birini anımsayamıyorum ama kripto da boğa/yükseliş sezonunda bir saat konuşup yetmediği oluyordu arkadaşlar ile.
Sabaha kadar konusmuslugum olmuştu.
Olması gereken 1 saat yeterlidir aslında gereksiz vakit harcamışım.
sevdim bir ile sabaha kadar telefon açik kalmıştı yaklaşık 8 saat 🙂 dur aklima getirdin napiyor muş aceba bir sorayım
Valla bunun çetelesini tutmadım hiç. Ama uzun saatler boyunca telefonda konuştuğumu bilirim. Tahminen 6-7 saat civarı bir şeydir..
Türk telekom 1 saat 10 dakikada konuşmayı kesiyordu 6 kez 1 saat 10 dakikayı bitirmiştik yani 7 saat 🤗
Gece 10 da başlayıp sabah 6 ya kadar konuştuğum oldu ne konuştunuz desen kesin bütün saçmalıkları konuşmuşuzdur 😀
ımm kim olursa olsun 15 dk sürer en fazla, sevmem telefonda konuşmayı :D
herhalde iki saat tam hatırlamıyorum nasıl bulutlarda gezinmişsek
Akşam 9dan sabaha karşı 4e kadar konuştuğumu bilirim🙃
Telefonum kapanana kadar konuştum en az 4 saat🤣🤣🤣
Sabahlara kadar Skype açık bırakıp beraber yattığımız ah o eski günler
Yakın arkadaşımla 8 saat
Sevdiğim insanla 5 saat
tek seferde 500+ dk ama tabi o zaman 20ler başındaydım
Birisi ile akşam 9 dan gece 2-3 e kadar sürmüştü ama haketmeyen biriymis
4 saat 12 dakika hafızamda mıh gibi kalan rakamlar ☺️
Telefonla konuşmayı sevmediğim için 1 saat belki yarım saat
Valla çok sevmemde fazla muhabbet tez ayrılık ya da kavga o yüzden çok abartmican
Sabaha kadar sürmüştü😍sen kapat yok sen kapat... 😄😄
14 saat sürdü sevgilimle aksam 8 de başladık sabah 10 da uyudum
1 saat falandır hatırlamıyorum
son 4-5 senedir max yarım saat. o da dedikodu varsa ahsb
1 saat anca sürmüştür ya ertesi günlere de kalsın ya hu 😅
Bir zamanlar 5 saatti, şimdi de "gelirken ekmek alır mısın?" 3 dakika vs 😂
7 saat kadar konuşmuştum. Sadece bir kişiydi. Ondan sonra da olmadı hiç 🙃
Hatırlamıyorum ki telefonu kenarı bırakıp uyuduğumuz için net saati bilmiyorum 😀
Tam emin değilim bir süre sonra kapanıyor tekrar arıyoruz ya ama 3 kere filan süreden kapanmıştı
Sigara yaktım bitmeden konuşma bitti, bu kadar, teşekkürler. 👀
1 saat falan ancadır, telefonla konuşmayı pek sevmiyorum
Dostum ozan var 2.5 saat konusmuslugumiz var.. 18 senelik dostum dur
Ben masa başı çalışıyordum oda evindeydi görüntülü konuşarak 7 saatlik bir görüşme olmustu😂
Ah ah saatlerce hiç bıkmadan konuşurduk. Gerçi ayrıldığına göre o bıkıyormuş.
16 saat aralıksız konuştuk çenemiz düşüktü ne konuştuk onu bile unuttum daldan dala
Olmuştu zamanında 10 saat'lik bir konuşma
Hey maşallah 😃
😄😄
Uyurken telefonu açık bırakıyoruz 10 u geçiyo @canımanılcım
Aşkm özr dilerm
Tatlı anılcım
Oyyyyy
Aşkı yesinnmm
Valla benimkide saatlerce sürmüştü :) kızın sesi bile kisilmisti :)) birde geceden sabaha kadar :)))
12 saatlik bir rekor sahibiyim… Bunun üzerinde olmamıştır herhalde…
Gece 22den sabah 5'e 🙈🙈 hem de her geceydi bi ara 😊
2 dk 30 saniye fazlası beni sıkar
2- 2 buçuk saat arası
Herhalde 15 dk filandır
2 saatten fazla konuşmuşluğum var
3 ya da 4 saati görmüşümdür en fazla
Eskilerde sabaha kadar konuştuğum olmuştur
7-8 saat vardır her halde
4-5 saatti sanırım hatırlamıyorum
Benim genel olarak maksimum konuşma sürem 2 dk 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?