Aynen bende kartım baya tedirgin edici bir ses ya birde araç kullanıyordum Bluetooth dan konuşuyorduö çok karktum dünya sonu gelirya işte yanacak ucacağız kapacak her şey ayne öyle ömrümden biraz çaldı o ses
Ama olmasın ya çok korkutucu insanın içini ciddi anlamda ürkütüyor dünyanın sonu tarzında ki gibi hissettiriyor baya panik oldum iyi ki kaza fwlan yapmadım araç üzerinde
Tabi ki ciddiyim panik oldum araçta biliyorsun tetibi sesini bya açıyorsun ve senin duyduğun sesin belkide 20 katını duydum ben düşünsene benim halimi trafiğin içinde baya zor bir 10 15 saniye idi benim açımdan açıksacı sen hangi ildesin?
Araçta ki ses desibel olayı çok farklı sesin nereden geldiğini anlayamadım yemin ederim birde görüşme sırasındayım ya görüşmedeki seslere kısılma vs olmadı bodoslama araya girdi sesde evet konya ya çok aşırı yağışlar yapmaz kar yağar genelde Konya'ya geliyor iş ziyaretleri gereği
Evet karda yağmaz oldu artık nasıl olacak bilemiyorum bu durumlar her şey gittikçe zorlaşıyor açıkcası ekonomi berbat işsizlik öyle evlilikler sıkıntılı herkes boşanıyor nereye gidiyoruz bilemiyorum açıkcası
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bana da geldi.. Ankara da yaşayanlar için olduğunu düşünmüştüm.. sel olduğundan mi attılar acaba dedim
Seni afet olarak algılamış uapau zeka.. Vay canına..
😂😂
*'Yapay zeka' yazarken çarpılmışım pardon
Ben anladım ne demek istediğini: )
İyi buna sevindim 👍
Evet test ya da uyarı yapılıyor geçen hafta Ankara da bende yaşadım değişik bir ses di
Ödüm koptu ya 😅
Aynen bende kartım baya tedirgin edici bir ses ya birde araç kullanıyordum Bluetooth dan konuşuyorduö çok karktum dünya sonu gelirya işte yanacak ucacağız kapacak her şey ayne öyle ömrümden biraz çaldı o ses
Evet bi de iki kez oldu benim telefona. Her şey bi anda oluyor dediğin gibi
Ama olmasın ya çok korkutucu insanın içini ciddi anlamda ürkütüyor dünyanın sonu tarzında ki gibi hissettiriyor baya panik oldum iyi ki kaza fwlan yapmadım araç üzerinde
Ciddi misin? Aman Allah esirgesin ya
Tabi ki ciddiyim panik oldum araçta biliyorsun tetibi sesini bya açıyorsun ve senin duyduğun sesin belkide 20 katını duydum ben düşünsene benim halimi trafiğin içinde baya zor bir 10 15 saniye idi benim açımdan açıksacı sen hangi ildesin?
Ben bile o kadar panik oldum seni düşünemiyorum bile. Ben Konyadayım ve şu an 3. kez calişı sinirim bozuldu yağmur bile az yağar buraya
Araçta ki ses desibel olayı çok farklı sesin nereden geldiğini anlayamadım yemin ederim birde görüşme sırasındayım ya görüşmedeki seslere kısılma vs olmadı bodoslama araya girdi sesde evet konya ya çok aşırı yağışlar yapmaz kar yağar genelde Konya'ya geliyor iş ziyaretleri gereği
Doğrudur ya çok can sıkıcı bi durum. Bu arada kar bile az yağmaya başladı.
Evet karda yağmaz oldu artık nasıl olacak bilemiyorum bu durumlar her şey gittikçe zorlaşıyor açıkcası ekonomi berbat işsizlik öyle evlilikler sıkıntılı herkes boşanıyor nereye gidiyoruz bilemiyorum açıkcası
Sonumuz hayır olsun ya gerçekten insanlar zor durumda
herkes çok değişik oldu pandemi sonrası insanlık açıkcası
Normaldir, deprem anlarında da herkesin telefonuna bildirim gidiyor.
Xiaomi herkese yolluyor 😂 deneme yapıyorlar sanırım 🙄
Herkese gösteriliyor.
Bana da geldi