Telefonda birini aradığım zaman neden kesik kesik çalar? Detayı okuyun?

Ben numaramı gizliye alıyorum sonra bini aradığımda kesik kesik çalıyor. Yani: normalde dııııııııııııııtt dıııııııııııııııt diye çalar ya bugün aradığımda dıııt dıııt dııt dııt diye çaldı. Dün gece aradığımda aynı kişiyi normal çalmıştı bu sabah niye böyle çaldı anlamadım. Acaba numarasını gizliye kapattı diye mi öyle çalıyor diye denemek için numarası gizliye kapalı başka birini aradığımda telesekreter çıkıyor numarası gizliye kapalı diye. Sizce neden öyle çalıyor. Genelde bu çalış şekli kullanımda olmayan bir ev telefonunu aradığımda oluyordu.
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse sonra bir daha arayınca normal çaldı
Telefonda birini aradığım zaman neden kesik kesik çalar? Detayı okuyun?
Cevapla