maalesef 10 gün önce çalındı. mesaj geldi instadan. girdim hesap gitti. hemen tel no değiştirip bide kullanıcı adına ekleme yapmış. durum paylaşmışlar bide. iste 7 bin yatırdım 67 bin kazandım bu yazan numarayı benim adımı vererek arayın. ilk yatırımda kaybetme riski yok filan diye. yedek hesabımdan herkesi ekleyip durum attım çalındı diye. ne olur olmaz diye siber suçlarla mücadele şubesine gidip ifade verdim şikayet ettim hesabı hemen kapattilar. garanticiyimdir. tek üzüldüğüm nokta. onca fotoğraf anı her şey gitti 😔
10 sene önce falandı unideyken bir gün mesaj geldi Facebook'tan bugün surdan bağlandiniz diye baktım ırak Bağdat yazıyor.. dedim ki face kafayı yedi herhalde. İki gün sonra gene aynı mesaj.. face giriyorum bir şey yok.. 4. Gün gene mesaj geldi gireyim dedim şifresini de degistirmemisler. sayfama bir baktım sayfamda IŞİD in kafa kesme videolarıyla dolu arapça birşeyler yazıyor. Ozmmanlar IŞİD yeni meşhur olmuştu.. hemen önce şifreyi değiştirdim sonra hesabı bloke ettim. Sonrada face e yazı yazdım böyle böyle diye 2 gün sonra hesabı tümden sildiler.. ne kadar tanıdık ark varsa hepsi gitti yarısını birdaha bulamadım. Gerçi face ile de ilgilenmiyorum da artık.. öyle yani 😄
Evet çalınmıştı ve kimin çaldığını da biliyordum. Takibimde ki herkese saçma sapan mesajlar göndermişti ve şifremi değiştirdiği için giriş yapamadım. Aşırı sinir bozucuydu, sonrasında nasıl yaptığımı hatırlamıyorum ama saatler süren bir çabadan sonra bir şekilde başardım giriş yapmayı, komple kapattım hesabımı da.
Ay daha 16 yaşındaydım biri takıntılı olmustu ve ınıstamdakı fotoları alıp fotomantaj yapıp paylaşmıştı bütün erkekleri istek atmıştı ve abime de … bir tok ile uyanmıştım shahaha daha sonra hesabı kapatmak ıcın çok uğraştık savcılığa felan uzamıştı konu 😂