Güncellemeler
+1 yıl
a kalite yan sanayi taktırıcam o zman… çünkü ekranın bir kısmı çıkık ama çalışıyor kırıldı üst tarafı orası çıkık ekranın yarısı çıkık
Akasya avm de var sadece. Dışarıya kadar kuyruk oluyor. Bana sıra gelince de ıphone şifremi istedi ben de notlarda yazıyordu ya dedim kdjfdj telefonun kapanmış farkındaysan demişti 😂Öyle alıp geri dönmüştüm bi halta yaramadı sonra mahalledeki telefoncu yapmıştı 😅
İstanbul’da arkadaşın kargodan alıp oraya götürsün başka türlü olmaz
Cevap
3Cevap
Tuşlu felan idare edicen artık
Yapabilirsin
Kargola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?