Türkiye'deki insanların %70'inin asgari ücret aldığını baz alırsak çoğu insanın Iphone kullanması biraz absürt gelmiyor mu?

Bence insanların marka gösteriş takıntısı var yoksa aynı işlevleri samsung da gayet iyi yerine getirebiliyor.
Türkiye'deki insanların %70'inin asgari ücret aldığını baz alırsak çoğu insanın Iphone kullanması biraz absürt gelmiyor mu?
Cevapla