Fake hesap açtım farkedildi utanıyorum ne yapmalıyım?

Twitterdan öylesine anonim bir hesap açtım başta az takipçim vardı sonra arkadaş oldum birkaç kişiyle hesabım büyüdü sonra büyük hesabımı kapatıp private gibi bir hesap kullanmaya başladım başta iyiydim sonra başka hesaplardan bulduğum fotoğrafları paylaşmaya başladım fake hesap oldum gitgide artirdim bunu yapmayı daha sonra bunu anladılar hiçbir şey bilmiyormuş gibi yapıyorum ama çok utanıyorum sizce ne yapmalıyım? kimseye hakaret etmedim kimseyi tehdit etmedim kimsenin ismini kullanmadım dava edilecek bir şey yaptığımı düşünmüyorum sadece farklı hesaplardan bazı fotoğraflar aldım bunu fark edenlerin attığı bazı tweetlerden anladım haklı olarak dalga geçilmiş hesabı kapatacağım ama arkamdan konuşulacaklardan da açıkçası korkuyorum çok üzgünüm güzel bir ortamım vardı rezil oldum :((
Fake hesap açtım farkedildi utanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla