Merhabalar, Bir çok internet kullanıcısının amaçlarından biri de kendisini geliştirmek ve bilgisine bilgi katmaktır, bunu yaptığı araştırmalarla veya aldığı kurslar üzerinden yapabilir.Peki, siz interneti kendinizi geliştirmek için kullanıyor musunuz?
İnterneti kendinizi geliştirmek için kullanıyor musunuz?
Yani kendimi ne konuda geliştirmek istediğime bağlı. Ben daha çok kitap ve dergiciyim ya. Olursa belki youtubeden birkaç faydalı video o konuya dair. Bunun dışında dergipark falan da makale için iyi oluyor. Fakat ben İnterneti daha çok eğlence maksatlı kullanıyorum. 🙄😅