Yani ben attığım bir ses kaydını kendim tekrar dinliyorum nasıl çıkmış diye, takıntı mı bu acaba xd 


Çok nadir ses kaydı atarım attığım zaman ses kaydında sesim olduğundan daha farklı geldiği için hiçbir zaman kaydı açıp dinlemem. Kulağımla duyduğum ses ile ses kaydındaki sesim arasında dağlar kadar fark oluyor
Cevap
11Cevap
Evet yapıyorum
😂😂😂evet de ordaki ses berbat ya 😀 bu sizde de oluyor mu yoksa kendi sesimiz sadece bize mi kötü geliyor
bi fark var tabi ama yine de öyle kötü de demeyelim dstfdsgfd
Bir fark değil bircok fark var bence 😂😂
yok yok değildir öyle :dDd Seninki öyle herhalde dsf
😂😂😂bir değişik geliyor
bi bakmak lazım ona fds
😂😂😂😂😂
Ben de yapıyorum. Ve herkes yapıyor. Yanlış birsey konuşabiliriz jcunku
Sesimin iyi olmasını geçtim söylediğim şey anlaşılır mı değil mi onu kontrol etmek için dinliyorum sadece
Kayittan sesimi dinleyince hayattan soğuyorum. Allah'ım bu ne igrenc bir ses diyorum. O yüzden ses kaydi benden uzak 😒
Yok valla dinleyemiyorum. Sesimden tiksindim iyice iltifat edile edile. Yemin ediyorum elimde olsa halledeceğim sesimi.
Evet dinlerim. Normal konuşurken çok özensiz ve kötü bir diksiyonla konuşuyorum. Bir şeyler okurken daha iyiyim.
Bende de var buu, kesinlikle dinlerim. Hatta bazen 1 kere dinlemek yetmiyor birkac kere daha dinliyorum jdjdudyd
Evet 😅.. Aylar öncesinden attığım sesle, şu an ki ses arasındaki farkı kıyaslamak oldukça eğlenceli.
Ses kaydı atmayı hiç mi hiç sevmem attım diyelim bin defa açar açar dinlerim en ufak birşeyde vazgeçer geri silerim bu konuda çok takıntılıyım
Ses kaydına alınca sesimi pek sevmiyorum nedense. O yüzden ses kaydı atmam, ararım.
Ben artık dinlemiyorum, kötü geliyo sesim bana, ben de silmemek için dinlemiyorum.
Dinliyorum ve o mükemmel sesimle gurur duyuyorum :D
Her zaman fjfjg. Telefonda iguana sesi gibi sesim dhfjr
Dinliyorum ben sesimi seviyorum😀 Ama kısıldı yaa nazar değdi😕
Ses kaydında ön kamera olayı var harbi ya, yani asla aynı değil jsjsj
Sesim bk gibi çıktığı için asla ses kaydı atmıyorum wpden
Hayır tiksinmeyim cesaretim kırılmasın diye dinlemem
Baya kötü bnce
Sesim çirkin. Kullanmamayı tercih ediyorum genelde 😂
Evet 1 defa dinlerim ama bazıları çok abartıyor. Karşıdaki kişi mesajı görene kadar dinliyor.
Kedi sesimi dinliyorum ve bu ses benim mi diye soruyorum
Mümkün mertebe yapmamaya çalışıyorum çünkü çok kötü geliyor kulağıma
Hayir dinlemiyorum cringeee😁
Ben de dinliyorum çoğunlukla
Dinliyorum ve atmaktan vazgeçiyorum sonra :d
Bülbül gibi mübarek diyorum kendime. 🤣🤣🤣
Şarkı söyleyip dinlerdim önceden
Mecbur hatalı bir şey varsa
eksik bir sey soyledigimi dusunursem dinlerim
Evet ve hiç beğenmiyorum 😬
Ay evet uf dinlerim mutlaka 😂😂
Ses kaydı atmayı pek sevmiyorum sesim kötü..
Evet dinliyorum dfhdhjd
Attığıma pişman olmak için dinliyorum evet
Ses atmıyorum. Çıkan ses benim değil sanki ahshdjfkkck
Ses kaydı kullanmıyorum 😅
Çok nadir ses atarım onda da kesinlikle dinlerim
Dinlersem siler tekrar atarım diye dinlemiyorum 😄
o kadar kötü mü yaa sdfdsg
Evet denemiştim
Dinlerim. d
Hayır
Dinliyorum
Evet 😁
bazen
Genelde dinlemem.
evet jkjk :D
Güzel olmadığı için denemedim
Tahammül edemiyorum
Her zaman😃
Evet.
Bazen dinliyorum
Evet dinlerim
Dinliyorum
atmam sevmem
Hahjajaj evet bazen
Arada olur öyle 😅
Ses kaydı atmıyorum
dinliyorum sjsj
Tabikide evet
Evet dinliyorum ☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?