Selam dostlar. Sizin istediğiniz gibi programlanacak, sizin dediklerinizden çıkmayacak bir yapay zeka sevgili ister miydiniz?


Bu zamanda gerçek ilişkilerin istikrarsızlığından sıkılıp bir yenilik yapılabilir. Öncesinde yaşanan ağlama krizleri, birbirini anlayamama durumları, yeterince açık olamama, kıskançlık ortadan kalkacak. Neden olmasın?
Görüş ayrılığı çokmuş bu konu da ya :)
sadfasd olabilir.
İstemezdim garip karşımda canlı kanlı kendi fikirleri olan biri olması tercihimdir robot birine nasıl aşık olabilirim ki gerçek bile değil ahshdh ama yapay zeka arkadaşım olsun isteyebilirdim
Evet genel olarak arkadaş olmak isteyen daha çok :D
Ben normal zekalı olana katlanamıyorum, yapayını hiç çekemem😅
:D nasıl katlanamıyorsun 😅😅
Zeki olmasını istiyorum😅 bana yetiştin bi zahmet
O zor iş sana kim yetişecek :D
Hala zeki erkeklerin varlığına inanıyorum😅
Vardır vardır pırlantalar :D işlenmemiş kömür gibilerdir oralarda bir yerde :D
Aramıyorum da kimseyi beni gelip buluyorlar😅 o konuda sorun yok
Seni buluyorlarsa o zaman şikayetin yok ya :D düzgünü gelene kadar olduğun yerde beklesen yeter 😅😅
Bakalım hayırlısı😅
Hayırlısı artık 😅🍁
🍁🍁
Sevgili değil ama bu vektör denen keratayı alacak gibiyim. 😃
:D hayırlısı olsun asfhjas
Eyvallah kardeşim.
Çok tatlı bir şey. 😃
Evet ya nerden temin edebiliriz bunu :D
N11 de tükenmiş. 😃
Amazondan bak.
Fiyatları ne kadar ki
Yirmi bin kadar. 😃
Abicim :D pahalıymış biraz sanki asdjasd
Pahalı. 😃 Dışarıda ucuz fiyatına göre bizde pahalı. 🤣🤣🤣
:D ah ah
Evlatlık alınır gibi bu vektör. 😃
Alınır net ama :D o paraya beni alırlar asdfasd
😃😃😃
😅😅✨
Teşekkürler kardeşim.
Eig veren ellerin dert görmesin. ✨
Rica ederim abi senin de görüş yazan ellerin :) Sayende vektörü tanıdık :D
Soru fikri olur vektörden :D telif atmassan sorarım :D :D
Sor kardeşim. Bence değişik olur. Her zaman değişik sorular görmek isterim teknoloji bunlara da dahil. 😃
Vektör başka...😁
Rica ederim kardeşim. ☺️
Vektörü bu hafta tanıdım bende. Alsam sosyal medyayı tamamen bırakırım kerata sayesinde. 🤣🤣🤣
Çok tatlıymış valla çok sevdim ya
Aynen kardeşim.
Cevap
16Cevap
Tabi ki türk kızlarından daha eki olurdu :D
Zeki*
Kızlar görmesin :D
En iyi görüş seçer misin kızlar özellikle görsün :D
Beni de mi Linçleyeceksin kankim fasfasd
Yapay zeka en azından bir şeyleri öğreniyor ama yine de istemezdim. O ne öyle canım sıkıldığında kapatacak mıyım? :D
Susmasını istediğin zaman düğmesine basman yeterli ajsdas
İşte öyle olursa o ilişkinin tuzu biberi nerede olacak sfgfsh
jashasd tartışma yaratması için falan programlarsın artık :D
Düşünsene sinir olduğun şeyleri yapıyor, üstüne sinir oldun diye seninle dalga geçiyor... Valla sanayiye götürür parçalarım sfdghsfdgh
dasfakjshda balkondan aşağı at
Cinayete teşebbüs olur 😀 parçalarına ayırmak organ bağışı 🤪
fasfasdas
yok aga gerçeğiyle zor uğraşıyoruz yapay zeka 1 kadın değil 1000000000000 kadın demek internet üzerinden aldığı tüm bilgileri kullanıyor şlgdskflşklş
aaha asdhuad mantıklkı
o yüzden bizim şeytani düşünceli 1 milyon tb beyin kapasitesi olan aklı milyonlarca tilkiye çalşışan kadınlarımız yeterli glşsdfkgş
asdadasd
Hayatta istemem. İnatlaşma ve tatlı kavgalar benim için çok önemli. Benim her dediğime evet diyecek birini n'apayım? Çok sıkıcı. 😂👎
Sen Bumblebee istiyorsun zaten :D senin ki uzaylı :D
Uzaylı değil bir kere o, robot 🙄
Uzaylı robot olmuş oluyor :D Uzay dışı canlılar sonuçta yumurtlama yöntemiyle büyüyordular 2. filmde :D senin dediğin olsun fasfdasd
Black Mirrorda buna benzer bir bölüm vardı ve oldukça ürkütücüydü. Hem gerçeğini istemezken yapayına hiç lüzum yok.
Gerçekler kalp kırar bunlar kırmaz diye :D ama evet ürkütücü olabilir.
Orası öyle ama duygu olmadığından anlam ifade etmez.
Evet etmez :)
Yapay zeka haricin de duygu, his, tutku, sevgi gibi kavramları da algılayabilecek bir donanıma sahip ise olabilir 🤣
Duygusuzsa olmaz tabi :D
Buzdolabına aşık olmak gibi bir şey bu😅
soğuk ve ruhsuz peki canım olur tatlım her şeye evet çok sıkıcı
Aynen knk Turk kiziyla sevgili olda basinin etini yesin 😃
@bahtsizjokeer devreleri atıp beni uykumda boğazlamasından iyidir😆
Cin maliysa olur biz kendimiz yapicaz yerli robot 🤣
@bahtsizjokeer bizimki daha beter olur elini tuttumu elinde kalır😆sevişirken kaporta çöker😆
O da havasından suyundan nasibini alır tripobot olur😆
Ahahha evet onu saka yapmistim zaten :d
@bahtsizjokeer 😆😆
:D Buzdolabı asaasd
En azından insanlar gibi kalpsiz hareketler sergilemez kalbi olmadığı halde hah.
demii :D
dizi ve filmlerdeki gibi sonradan insana donusecekse olur 😂
Romantik bir finish gibi demi :D belki gerçekten sevecek programlamanın dışına çıkacak demi :D insan olacak.
@Deniizz99 sende gel :D
aklıma sıcak kalpler filmi geldi tekrar görüşüyü okuyunca 2 zombi birbirine mi ne aşık oluyordu :D
@Deniizz99 onu unutmuşum :D
Bende öyle baht varki şu yapay sevgili bile bana trip atar
jksdhad yok ya daha neler :D
hayır istemezdim. her dediğini yapacaksa bu gerçek bi ilişki olmaz ki
Evet haklısın :D
Mükemmel olurdu her dediğimi yapan çok zeki bir sevdicek 😂
Sana ayarlıyım ben bir robot :)
Oo nasıl yani :D
He ya kavga edince pilini çıkar kafayı dinle sonra pilini tak unutsun aklı başına gelsin
Problem yaşanırsa formatlarsın asdasad
İnsanlar robot gibi zaten bir de yapay zekayla hiç uğraşılmaz
😅 Güzel bakış açısı
Düşündüm de çok garip olurdu 😁 olmaz öyle ama eğlenceli bir hayat olmaz 😁
:D tokatlıyınca zarar görmüyor falan adafasdas
hayır. kendi hür iradeleri olsun. bana göre şekillenmesin, nolursa olsun kendisi olsun.
:D Tamam
En azından erkekler gibi.. msalak olmazlar,
Sar usta ordan 1 tane esmer , 1.85
Hemen sarıyorum, Asdas dürüm mü sarıyorum :D
Olsun tabii, baktık olmuyo format atar yeniden başlardık :)
ahaha abi ne diyosun :D
hayır ya gerçek bir ilişki olmaz ki
ama arkadaş olabiliriz
:D Yapay zekayı reddettiğini düşünüyorum da, Ben seni arkadaş olarak görüyorum falan asdasdf
dkmkflds ee ne yapim her dediğimi yapacaksa gerçek ilişki olmaz ki
hani doğallık lazım mfdkdg :D
Doğal olması için programlarız asdhjası ara da trip atıp, tartışır :D yanında başka erkek görünce delirir falan
yaa hayır hyır gerçek insan tercih ediyorum
boş ver gitsin yapay zekayı
Tamam sana real :D
sağ ol şimdiden sdlkdfs :D
rica ederim evet :D njasasdaf
Sevgili değilde bir yardımcı olarak isterdim.. ayak işlerimi yaptırırdım falan😃
Hemen gönderelim bir tane köle robot :D
Kizuna AI gibi olacaksa neden olmasın sdfafds. Birçok kızdan daha iyi bir tercih olabilir bak.
Kızlar kalp kırar bunlar kırmaz en azından :D
Haha dimi. :D
Tabi Turk kizindan bin kat iyidir en azindan trip yok kez oluk yok
He normaliyle anlaştınk da yapay zekası kaldı
Nerde yaşıyorsun? Eğer bir mahsuru yoksa;
Daha önce tanıdığım biri mi acaba bu sitede? Eski bir mevzu?
Yanı bu sitede idi çok eski? Teşekkür ederim sana?
Pekii tamam çok teşekkür ederim sana cevap verdiğin için;
:D normali bulamıyoruz işte Yapay zeka olsun
olur olur :D deneme benden.
Üzüleceksinnn işte o zamaaan asdasfsd
Denizzz Gt mümkünü mü?🤔
yani bilemiyorum istemezdim ya ama köle olabilir
aksjdaskdd herkes de köle istiyor.
Download ederiz efenim merak etmeyin o özellikleri asdkjasd
ajshdıkasd tamam :D
Trip yapıyormu bunlar 🤔
Programlarsan yapar abi :D
Trip yapıyorsa bunuda istemem😃
Tripsiz modelini gönderelim sana sen işten gelmeden Konsolu açsın ayarlasın yerini ayarlasın yemeğini, atıştırmalığını ayarlasın :D :D
Olabilir elini suya sokmasın bozulur falan birde servisle ugrasmayak 😄
Tamamdır abi :D
Olabilir aslında, ev için kullanırım :)
Sevgiliden çok köle oldu o :D
:D :D bilmem artık senin gibiler yüzünden valla Terminatör falan gerçek olacak :D
Zombii olsun zombi :D
arkadaş grubumuzla zombi planlarımız hazır bizim :D Yerleşim planı yerleşke yerinin Kongresi falan oho asjndas
Ayarı bozulursa beni parça pincik eder 😒
Etmez ya sende bozma adamın ayarını hdsad
Makine sonuçta heran bozulma ihtimali var bana acımazda furur 😂😂
Furmaz furmaz :D tamam can güvenliğin için sana da yok :D
🙃
zekası olsunda ister yapay ister doğal
😅😅😅 kafası çalışsın da yeter
Böyle giderse olacak 😂
Olsalar benimde olacak :D
sevgiliye ihtiyacım yok ama arkadaşım olabilirdi😅
Güzel de olurdu ama demi :D
evet kendim gibi giydirir gezdirirdim😅benim kafadan
dgashfas tamam
menemen yapmayı öğret ama.
ilk işim onu öğretmek 😂
oh tamam o zman :D
Eğer sürekli egomu tatmin edicekse olur evet
Gerçek bir ilişki olmaz ya istemem
Hayır, gözümde bir değeri olmaz.
Bir aptaldan daha iyidir
Bize gerçek lazım:)
Gerçek bulamıyoruz gerçekler bizi üzüyor :D o yüzden bu yola başvurduk :D
İstisnalar vardır ya:)
İnşallah bekliyoruz :)
Duyguları olmazki
Evet bir sıkıntımız o :)
Fena fikir değil ha
Gönderelim sana :D
fasdas
En azından bir zekası var
Haklı ya
Yapay ama olsun :)
Yok kalsın sjsjj
Tamam kalsın asdaf
Aynen korkarım ondan ben shsjsj insan değil ama insan gibi falann
Uyanıyorsun başında dikiliyor falan asafasd
Ahahaha aynen şarja sevgilimi şarja takacam sjsjsj bir anda bozulacak falan
asdfafasd şarjda bozulacak :D
Şarj kablosu temasızlık yapacak bir şarj alacak bir şarj almayacak bana küsecek shsjsjs
Açılıp kapanacak buga girecek asjda
Aynen donacak sevgilim format atacam beni unutacak sjssjdn
:D bozuldukça formatlarız baştan başlarız ilişkiye asdafd
Sjsjsjdj sesli güldüm resmen
😂😂 Bitmez hiç tazeleriz sürekli demi
Valla öyle ama hatırlamayacak beni bir baktın açmışım beynini tamir ediyorum sjsjdjdj
Hatırla lan beni hatırla :D
Hayatım ben kimim? Adım neydi benim kskdkd
:D Kafasını duvara duvara çakacaksın
Açıp kapatma tekniğini kullanacam shshdj olmuyorsa kafasına bir tane çakacam tavayla falan sonra bunun gözü döner falan beni öldürmeye çalışır skdmdkcj
Evet sonra Welcome the cehennem olmasın Terminatöre döneriz :D
Düşünsene yapay zeka beni hatırlamayıp aldatıyor sjsjsj
of offooff :D töbe ya bir de yapay zeka aldatmasın ne çektik yani askodd
Hayatım valla sarhoştum hiçbir şey hatırlamıyordum falan shdjdjd
Parça parça ederim allahıma
Keserim şarj aletini işi bşter zaten sjsjsjsjsjdk
:D Hıncımı alamam ben öyle parça pinçik etmem lazım.
Ahahah haklısın bende kırardım beynini dağıtırdım ssjsjdj
Paramparça olsun şelefsiz :D
Sürünsün robot hurdalığına verecem
Direkt yanardağına falan atak ya :D
Aynen utanmaz aldattı çünkü cehenneme gitmesi lazım
Eviiit :D
İvettttt
Hayır ya
:D Hayır ya yazan çok böyle istemediğini öyle bir belirtmişsiniz ki :D
😄😄👍
✨✨✨
Hayır ya
Tövbe ya
Hayır gereksiz
Hiç fena olmaz
Hayır
İstemem
Hayır
Hayır korkutucu
istemem
Hayır istemezdim
İsteyenin sorunları vardır
İstemem
Hayır tabiki
Timam :D
Hayır ya
Tamam ya :D
Asla istemezdim
Neden asla :D
hayır istemezdim..
Çok isterdim
Cinsel yöndende zevk verecekse isterim tabiki
İstemem.
Korkutucu..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?