



Ram arızaları, Soket, Ciphset, Gpu arızları falan bunlara yol açabilir. sizden 4gb Rami alıp 2 gb rami hangi gerekçeyle verdi size acaba ram mi arızalı dedi.
Cevap
4Cevap
2 GB..
Eğer taktiğin zaman görüntü falan yoksa çıkart yuvasına üfle toz girmiştir ufak toz olursa okuyamayabilir temiz takip dene
Tamamdır denicem şimdi
tamam.
Maalesef olmadı 😔
Sadece tek yuva mi var eğer iki yuva varsa diğer yuvaya takarak dene
Denedim onuda olmadı 🤦🏼♀️
Ram arızalı olabilir
Bi saat öncesine kadar açılıyodu ekran gelmemesi ramle mi ilgili olur peki ekran değil dimi sorun
Ekranın etkeni nasıl yani açınca ne geliyor akrana
Hiç gelmiyo açma tuşunun ışığı yanıyo fanlar çalışıyo sesi geliyo ama görüntü yok hiç açılmıyo öyle fan boşa çalışıyo
Laptop sanırsam enerji birikmesi olmuş olabilir.. kapat fişini çekip beklet 5 dk.. pili çıkıyorsa pilini de beklet sonra dene açılacaktır
Bide onu deneyim ama pek sanmıyorum yarım saat hiç dokunmadım kapalı bıraktım açılmamıştı
Bazen cihazlarda enerji birikmesi meydana gelir oda çalışmasını engeller
Alttaki ram 2gb ddr3 1000mhz okuma hızlı piyasada 70-80 liraya satılan dandik bir şey üstteki minumum 250 lira durduk yere ram değiştirtip dandik bir şey takmış senden çıkardığını da muhtemelen satacak
O kadar aydınlandım ki çok teşekkür ederim yarın istemeye gidicem vermezse attım derse ne dicem
Suç duyurusunda bulunacağınızı söyleyin ve vermezse gerçekten bulunun
Anlamıyorum diye kazıklıyo resmen beni ağladım bugün oturupta 3 kere gittim ayrı ayrı bi ekranda çizgiler çıktı yaptı yine oldu bi ekran gelmiyodu bissürü şey yüzünden hergün gidiyorum yapılsın diye her seferinde bi şekilde yapıp gönderiyo beni ama bi geliyorum eve aslında olmamış
Siz sorunu detaylıca bana açıklayın ve net görseller gönderin ben size çözümünü anlatayım kendiniz yapın kendim yapamam dersenizde gittiğiniz yer/kişi farklı bir şeyler zırvalarsa ayrılın oradan
Olur olur nasıl yapayım peki
Detaylıca yazdım size geldimi mesaj
sağlam dolandırmışlar
Nasıl yani
Üstünden çıkan kaç gb dı?
Benim kendi ram 4 gb dı o değil özelliklere bakınca 4 gibi duruyo bide ama içerde etikette 2 yazıyo
Ekran çipi tamiri için 500 tl bayıldım zaten adama bi sıkıntı olursa getir dedi 3 kez götürdüm düzeltiyo eve geliyorum yine bozuk bugünde rami değiştirdim düzelir dedi böylede gitti çok salağım ya boşuna çöp oldu bilgisayar
Tamamdır sağolun
Sağolun teşekkür ederim nefret ediyorum bilgisayarcılardan buda bana ders olsun yetkili dışında bi yere asla götürmem
Gerçekten öyle adam akıllı iş yaptıkları yok resmen haram para yiyolar helal etmiyorum verdiğim parayı boğazlarında kalsın günlerdir sürünüyorum banada yazık günah yeni bilgisayar alıcam şimdi durduk yere
Anlamam ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?