Cep telefonları mı
Laptop mu
Bilgisayar mı
Tablet mi
Evet sizde olandan bahsetmiyom en sevdiğinizden bahsediyom
Laptop mu
Bilgisayar mı
Tablet mi
Evet sizde olandan bahsetmiyom en sevdiğinizden bahsediyom
Benim için telefon en güzeli her açıdan kullanışlı bence tablette güzel ama oyun oynamak için güzel telefon gibi her işini görmez mesela
Aynen tablet telefon gibi her işini görmez görsede yanında taşırken büyük olduğundan daha ağır olucak ama mini tabletlerde var ama heralde onlarda cep telefonundan ağırdır heraldep
Yorum için teşekkürler
Cevap
5Cevap
Bilgisayar
Anladım yorum için teşekkürler
Bende var ama Yine de Bilgisayarları seviyorum.
Anladım evet yorum için teşekkürler
Refectory technologies on chemistry
Anlamadım ama yorum için teşekkürler
(İngilizce bölüm okuduğumu arkadaş ortamında belli edip hava atmak isteyince ben) :) :)
Yok hacı böyle öğrendim çevirmeye üşendim. İngilizce bölüm okumuyorum.
😁
Anladım evet
Hacı şakacık yaptım takılıyorum sana alınma pıliiz ;)
Cep telefonu
Anladım yorum için teşekkürler
Rica ederim
Klima
Şaşırdım birden klima okuyunca öyle bu arada yorum için teşekkürler
Şaşıracak ne var dostum yanlış bir şey yazmadık ki ilahi sen :)
Yanlış bir şey yazmadın ama klima olunca birden şaşırdım öyle o kadar
Bu arada sanırım ilahi sen demek uygun gibi gelmedi çünkü tek ilah vardır işte bu yüzden insanlara ilahi sen dememek gerek şimdi düşündüm bunu
Aslında doğru söylüyorsun hacım , ama başka anlamı da var malum ben de o bağlamda kullandım zaten
Başka anlamımı var yani bildiğimiz klimanın duvara koyulan klimanın 2. anlamı ne bilmiyom?
Öyle değil dostum ilahi kelimesini kastetmiştim ben :) Haydi klima için olsun madem seni mi kıracağım , iklimleme aygıtı diyelim bulmacalarda öyle çıkar :)
Peki teşekkürler
Ben teşekkür ederim ;)
O zaman ben rica ederim 🙂
Lütfen ben istirham ederim ;)
Deme öyle olurmuöyle şey neyse neyse tamam 😁
Vep telefonu
Cep yazıcağına yanlışlıkla vep yazdın ya başta yanlış yazdığını anlasamda sonra vep telefonu diye bişeymi var ben bilmiyom diye düşünüp google da arattım öğrendimki yokmuş 😁 bu arada yorum için teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?