Ben engel işlerine hiç girmiyor ya. Bana çok çocukça geliyor birilerini engellemek. Birisiyle konuşmak istemiyorsam zaten bunun bilincindedir. Yüzsüz değil heralde konuşmak istemediğim birisi de gelip bana yazmaz. Yazarsa da konuşmak istemediğimi söylerim. Gerekirse sonra cevap vermem. Ama engellemek bana göre bir hareket değil
Arkadaşım ile arasında ne olduğunu öğrenir, bana ters birşeyde anında engellerim. Benim arkadaşıma zararı olan kişinin benim takip listemde yeri yok çünkü.
Yook adam hiç işim olmaz beni kim engellemiş kimde kim ekli kim kimi takip ediyor kim beni engellemiş kim beni çıkartmış hiç umurumda olmaz hiç takmam merak etmem hiç aklıma bile gelmez yani giden varsa uğurlar olsun