Az önce durduk yere bir arkadaşımdan engel yedim. Kendisi @AğaçKakanWoody. Sebebini bilmediğim halde, bir anda fotoğrafı gitti.

- Durduk yere sizi sosyal medya üzerinden engelleyen arkadaşınıza nasıl tepki verirsiniz?


Başka bir şekilde ulaşıp neden öyle yaptığını sorarım. Eğer ciddiyetsizlik varsa için içinde arkadaşlığımı gözden geçiririm. Ama sormadan aklıma gelen o kötü düşüncelere inanmak istemem olumlu düşünmeye çalışırım.
Üzülme ya 😥
Duy şu yavrucağı @AğaçKakanWoody
Öyle ağaç kakan olmakla işler cozulmuyor taam mi 😒😥
Bence varsa bıyıklarını keselim
Bırak ağlasın hak etti de baba yüreği dayanmadı geri açtım 😅
Ay duyuyor musun kız @Pobelter
Neler diyor seninki 😐
Ama neyse en azından vicdanlı cıktın 😄 @AğaçKakanWoody
Dur sorayim
Kız ağaç kakanlikta master yapan kişi
Bak yavrucagiz ne diyor
En son kim haklı çıkmışmış söylesene ha söylesene @AğaçKakanWoody 😒😄
Ay sende ne yaramazsın valla 😂
Aferin işte böyle
Yok öyle bizi engellemek , hıh 😏
Ay eig için teşekkürler bu arada da çok erken olmadı mı 😅
Ben siteye bırakıyorum valla , hiç uğraşamam 😄
Tabi herkes ben gibi değil
Üşengeçligin gözü kör olsun 😂
Ohoo sen bir bilsen ben daha nelere üşeniyorum 😄
Ama bilme tabi 😅
Ay neyse bu konuşmanın sonu gelmeyecek sanırım , hadi sen beni tutmada biraz xper kasayım yeter konuşturdun 😂😂
Aa kırıldın mi 😥
Öyle gülmeye çalıştırmışta gülemezmiş gibi emojiler falan
Şaka yaptım ben
Arada teknik aksaklıklar olabilir kardeşim mesaj attında iletilmediyse o zaman görüşelim
c12.incisozluk.com.tr/.../2537201_o9466.jpg
adamlığımızı kimse sorgulayamaz
😅😅 foton gitmedi adminliğin gözü kör olsun :D
En yakın arkadaşımsa bir sebenini sorarım. Diğerleri çok da tın walla, ne iyi oldu biraz ferahladık der geçerim...
Cevap
30Cevap
Bana da oldu kendi kendine bir şeye alınmıştır. Ya da triplere girmiştir bundan sonra kimse bana kolay ulaşamayacak falan diye senle alakası yoktur yani. Olsa da farketmez onun ayıbı.
Yanlışıkla yapmış olabilir diye düşünürüm hemen öyle kötü düşünmem
Ben 30 dakkika arkdsima yaptigm sakayi aciklamak zorunda kaldim. Ustelik saka bile degildi gercekten istemistim. Engelledi. Arkadaslarina milyon dollar dagitan george ben bisey isteyince egelleyen selin. 😒
Noldu ya foton gitti. s diye bir yerden ulaşırdım :D
Arkadaşım değildi tanışmadık bile dolayısıyla şaşırdım ve merak içindeyim __Gk__ engellemiş beni neden acaba.. Doğru mu yazdım bilemiyorum ama biri etiketlerse sevinirim.
Bizde birlik olup onu engelleyelim tek basina takilsin sitede djehs
o beni sosyal medyadan engellemişse bende onu hayatımdan engellerim sıkıntı yok 😊
Kendi bilir. engel ne ya ergenlik.. diye başka yerden mesaj atarım
Bir tepki vermem kisi kendini belli eder yaptığı hareketle demek ki bana bu kadar deger veriyor
Pek umursamam onun sorunu açıkcası demekki bir hatam olmuş olabilir insanlık hali
Sebebini öğrenene kadar peşini bırakmam. ogrendikten sonrada kesinlikle görüşmem
Hiç kosmam peşinde durduk yereyse. Ha haksizsam alırım gönlünü
Soruda da olduğu giib ‘durduk yere’ ise sebebini sorarım ya da sormaya bile gerek duymam belki de
Evet ya, özellikle ksde yaşadım bunu... Hatta profilini silen oldu bir anda...
Soruya cevap vermememe kaç puan? 😀
Tepki olarak sevdiğim bir arkadaşım ise bir şekilde ulaşıp sormaya çalışırım..
Numaranı silmiş olabilir ama ben gider küfür ederim net...
Çok umrumda olmaz bide ergen gibi engel mi issizlik:D
Daha önce hiç düşünmedim 😀 herhalde ilk ve son yapacağım şey sormak olurdu. Neden? diye..
Şaşırırım. Yanlış bir şey mi yaptım acaba diye düşünürüm. 😶
Sebebini sorarım alacağım yanıta göre hareket ederim
Engel butonu senindir, senin olacak.
bir zor ben olsam nedenine göre kızarım geçerli bu bahanesi varsa o ayri
Bunu genelde evlenen kızlar yapıyor ya da yeni erkek arkadaşı yapan kızlar 😅😂
Çok değer verdiğim biri ise sorgularım.
İnan sebebini bile sormam. Ben de engeli basarım.
Ne derece yakın olduğumuza bağlı.
Ben de onu engellerim
Sakin karşılayıp küfür ederim.
@carpediemx7 ne yapmıştık😂
yüzsüzlük üzerine yüzsüzlük yaptık
Seni engelleyeni, sen de engelle :D
Skmden aşşa kasımpaşa
Neden engellediğini sorarım
Sevmediğim biriyse işime gelir 😅
demekki bu kadar kolay satabiliyormuşsun derim
@Dropgun hatırlıyor musun djshsksjsj
sebebe gerek yok.
eyvAllah der yazmam.
Aynen benimde basima geldi
Belki fotoğrafını kaldırmıştır diye düşünürüm 😄
Umursamam ve silerim hayatımdan
Engellenmedim ama çok engelledim.
İçimden sesizce küfrediyorum
Umrumda olmaz.
#devilschild
bir şeyler yapmışsındır farkında değilsindir
bir daha tarafımı göremez.
Asla birdaha o müsadeyi ona vermem.
Bende normal hayattan engellerim bu kadar basir
Ne oluyo derdim şaşırırdım jshshs
Problemli misin diye mesaj atardım
Sakat heralde der geçerim
Bende onu engellerim 😂
bende onu engellerim..
Engellediğini fark edemem ki. :)
Ciddi anlamda ağır ergen olduklarını düşünüyorum.
Ben de onu engellerim
umursamam
Tepki vermem kendi bilir
Tepki vermem keyfi bilir
Hiç bir şekilde iletişime geçmem
Engellediyse engelledi bende onu engellerim
Bir şey yapmadığına emin misin
Takmam ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar