Siri sesli yazılımı ilk kullandığım zamanlarda, arabayla giderken mesaj yazıyordum sesle. O ara karşıma bir araba fırladı küfür kıyamet ettim. Sonra sa mesaja devam etmişim kontrol etmeden yolladım, karşımdaki kişi haza beyefendi çıktı. Özür üzerine özür zar zor toparladım 🫢🥹…
Ah ah hatırlatma eski klavyemi projektörle arıyorum şimdiki tek tek harflare nas falan eski sony cebimde 3lü klasik tuş klavyem vardı ve tek parmakla yazıyordum ekrana kaç milyon kere bastığımı bilmiyorum
Tek parmakla bebeleri pistten alacak kadar iyiyim beni eski cebimde mesaj yazarken görenlerin çoğunun ağzı bi karış açık kalıyordu ve bana sen napiyosun diye soruyor lardi 🤓