Ben asla çıkamazdım. :D
Onca dedikodu grubunda konuşulanlar ortaya çıkarsa off. 😳🤪
İfşa sonrası benim eşkal: :D
Onca dedikodu grubunda konuşulanlar ortaya çıkarsa off. 😳🤪
İfşa sonrası benim eşkal: :D


tabi ki çıkardım abim var benim bu yüzden mesajlaşma konusunda siyah kuşak oldum sayesinde kız arkadaşlarımla bile şifreli konuşuyoruz
Cevap
44Cevap
tabi ki kimseden bir şey gizlemiyorum
Çıkardım, çünkü hiçbir mesajı durdurmam, hemen silerim...
İşte zeki insan :D
çıkabilirdim kim ne yapmış onu konuşuyorz arkadaşlarla kötü sözümüz yok ama utandırıcı şeyler var tabi çıkar ama utanırdım
Çıkardım. Mesajlaşmayı çok sevmiyorum zaten. Bir şey bulamazlardı pek.
Rahat çıkardım ya öyle telefonumda özel yazışma veya dedikodu falan yok yani
Kimmiş o ifşa edecek babayiğit.
Bütün mesajlarımı kendim bile ifşalarım sorun değil. Utanılacak, sıkılacak, bana dert ya da problem olacak hiçbir mesajlaşma yok.
Büyük rezillik olur öyle böyle değil. Olay dedikodu değil konuştuklarım ve konuştuğum konular 😂 cehenneme vip bilet gibiyim
Keske herkesin ne oldugu alinlarinda yazsada muhattap olacagimiz tum kisileri ona gore secip mutlu mesut yasasak su hayatta ya
Çıkarım. Yaptığım tüm yüzsüzluklerin arkasındayım
Ahahah :D
Evet isteyen istediğini okusun, rahatsızlık duyacağım bir sebebim yok.
İnsan içine çıkabilirdim tabi. Gizlim saklım ya da utanılacak birşeyim yok
İnsan içine çıkardım özel bişey yok hayatımda kıskanacağım biride ahah sy çok rahatım ben 😂😂
insan içine çıkamayacağım mesajlarım yok ama resimlerim çıkarsa rezil olurdum
Ksdekiler ifşa olsa asla çıkamam digerlerinde sıkıntı yok ya çoğu yapiyo zaten dedikodu😩
Olmazdım ya o kadarda iğrenç şeyler barındırmıyorum 😃
Öyle saklanacak mesaj yok bende. Arkadaşım tekrar arar mısın yazmış en son.
hepsi illegal mesajlar telefonda.
pc ifşa olsa evet
Mesajlaştığım bir insan yok milleti arıyom genelde.
peruda yeni bir hayata başlamak üzere yola çıkardım.
ALLAH'A şükür utanılacak birşeyim yok tertemiz sicilim
Valla ne resmim ne mesajım var isteyen kurcalayabilir
Tamm ver
Çıkamazdım kimse çıkamazdı
Yahu bizim muhtar çiplak fotosunu sevgilisine atacağina watsapp grubuna atti bidahaki seçimleri açik ara kazandi slogan bile yapti şeyimi koysam her türlü kazanirim
Mesajlar sorun olmaz da buradaki yazışmalar çıksa olur o rezillik.
Direkt ölürdüm zaten insan içine çıkmama gerek kalmazdı akşam cinayete kurban giderdim 😂
çıkardım bir de yüzlerine söylerdim sıkıntı yok :D
Çıkardım okadarda kötü şeyler yok bende snjakak
Çıkardım bişey yok ben de
Ülke değiştirmek zorunda kalırdım hshaudhfj
Yok valla iş aş başka yok 😂😂😂dedikodu yapanı engelliyorum gruptan
Beni daha çok severlerdi
Okuyanlar sıkılırdı
Çıkarım çünkü mesaj saklama huyum yok 😂
hayır
Çıkarım tabiki gülerdik bazılarına kızardık 😃
Şu an tertemizim yaramazlık da yok. Sorun olmazdı.
Hemde en dik sekilde cikarim
Bir özel bir şeyim yok.
Manitle olanlar hariç bence sorun yok😄
bir şey yok ki valla korkmam gereken 😂
Telefonunu kötüye kullananlar düşünsün ….
Ooo öleyim daha iyi 🤭
Yani bişi yok çıkabilir tertemiz 😂
İfşalık bir şey yok ki
Bir şey konuşmuyorum ki gayet de çıkardım
Alnım ak, başım dik olurdu yine. 😏
hangi insanların? umrumda değiller :)
Ciddi bir durum yok sjsjsjs
Mesajları tutmam hepsini silerim
kuma gömüp taşlarlardı beni :D
Hiç öyle bir sorunum yok allahtan
Çıkarım.
Çıkarım
Evet
Çıkamazdım
Onun olması zor da.
Olsada sıkıntı olmazdı
Nasıl zor?
@Sessizadam4 parmak izi, yüz koruması. Ayrıca kimse telefonuma dokunamaz.
Benimkine dokunuyolar
@Sessizadam4 demekki tepki vermiyorsun :)
Tepki versem daha kötü olucak
@Sessizadam4 kim karıştırıyor ki
Güçlü biri
@Sessizadam4 ya yürü git işine 🤣
?
Kimseyle konuşmuyorum ki saklıcak bir şeyim yok 😂
hiç problem olmazdı..
Ben çıkarım çünkü uzun süredir bombos yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?