Kombiyi açıyorum sonra yine kapanıyor, suyu ısıtmıyor barı düşük?

Reset tuşuna basıyorum bar max 0.6ya çıkıyor bi kaç sn çalışıyor sonra tüm dereceler kayboluyor 0.0 bar görünüyor kombi çalışmıyor. Barı kendim ayarlasam bozar mıyım bilemedim. Bardan dolayı mı onu da anlamadım. Ama açınca tekrar kapanması çok saçma ve durduk yere yapmaya başladı. Hiç oynamamıştım
Kombiyi açıyorum sonra yine kapanıyor, suyu ısıtmıyor barı düşük?
Cevapla