Kombimin izgaralarndan su damlyor bu yüzden basnç düşüyor sürekli su açıyorum kombiyi kapadim bu ev soğudu acsam sıkıntı olur mu?

Yarin çağırabilirim tesisatciyi kombiyi açsam sıkıntı olur mu?
Kombimin izgaralarndan su damlyor bu yüzden basnç düşüyor sürekli su açıyorum kombiyi kapadim bu ev soğudu acsam sıkıntı olur mu?
Cevapla