Site halkı tuvalette telefonla oynuyor musunuz yoksa onunla girilmez mi, bu konuda çizginiz nedir xd 


Evde kesinlikle girmiyorum; ama iş yerinde ne olur ne olmaz diye çoğu zaman cebimde girerim. İşim biterken çalarsa veya mesaj gelirse, ellerimi yıkadıktan sonra bakarım.
Cevap
16Cevap
Giriyom bi de yerde paspas yoksa terlik giyerim tuvalet olduğu için iğrenç geliyor
terliksiz olmaz azten :D
Yalan Yok Önceleri Giriyordum 😅 Ama Artık Bıraktım Girmiyorum Tuvalette Telefona bakmak Nasıl Bir değişiklik 😅
Yalana yer veremeyeceğim bazı durumlarda girdiğim oluyor.
O nasıl oluyor anlayamadım xd
Ben resmen telefonsuz giremiyorum yemin ederim tik gibi bişe oldu
Yok ya tuvalete de telefonu götürmem, zaten boş zamanlarımın çoğunda telefondaydım
Yok artık, daha neler😄
Böyle şeyler hiç yapmıyorum yapılmasını da tasvip etmiyorum 😄
Girdiğim olmuştur. Kitap okuyorken. 😃 Önceden gazete vardı sanki. 🤣🤣🤣
Hayır tabii ki de, telefonum ağır bir de üstüne
ne üstünee :D
Girmem. Nasil korkmuyorsunuz düşer diye 😂
Dikkat edeceksin xd
Klozet olduğu için yok da keyifli oluo telefonla tuvalete gitmek bshdbdjdh. Bir yandan mesajlaşıosun bir yandan oturduğun yerde işini görüosun. Hem evin en rahat bölgesi hdudbdhdh
ben giriyorum telefonla tuvalete
Her zaman😃 bu soruyu tuvaletteyken görmem peki🤣
Kolay gelsin, böyle bir soru ile buluşturdum seni bak xd
Sen cevap ver
Her zaman girilmesi önerilmez, ama gerekli haller olursa acil bir iş varsa girilebilir. Kesin keskin kurallarım yoktur :)
Asla… O kadar da değil…
Yok artık o kadar da değil yani 😂
Sigara ve telefonsuz asla dizi izliom:)
Evet. Hep. Dizi bile izlerim.
Hiiiiç sevmem ve girene de iyi yüzle bakmam.
Sonra hepatit a b c gider.
Eskiden dergi vardı şimdide tlfon
bazen girdiğim oluyor asdashd
Her girdiğimde elimde olur
Giriyorum kanka dergilik en sevdigim uygulama
Giriyorum mesajalsiyorim
Girmem
Gitmiyorum
Girmem
Girmiyorum.
Girmeyen yoktur ya
Girmişliğim var
Asla girmemm
Emin misinn
Tuvaletten baska yerde rahat yokki bizim evde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?