Bazı uygulamalar var ki yıllarca kullansan sıkılmıyorsun, modası geçmiyor. Ama bazısı var ki bir rüzgar gibi gelip geçiyor. Kafadan Facebook diyebilirim ben. Bir de Instagram sıkmaya başladı beni. Ciddi ciddi TikTok açmayı düşünüyorum. Sizce hangi uygulamaların eski tadı yok?
Kesinlikle Facebook. Hâlâ kullanıcısının olması dahi tuhaf. Twitter kullanmıyorum ama kullanmadığım halde o bile sıkıcı geliyor bana. Instagram hepsine kıyasla bir tık daha keyifli bence.