Hadi bakalım en çok kullandığınızı seçin.
Ben en çok TELEGRAM kullanıyorum.
Ben en çok TELEGRAM kullanıyorum.
SMS
WhatsApp
Twitter
Facebook
Instagram
Snapchat
Telegram
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Instagram, Whatsapp
Ben sadece WhatsAppı kullanıyorum diğer yazışma uygulamalarından hem daha iyi hem de ücretsiz WhatsApptan vazgeçmem ben ya diğer uygulamaları bin basar
Whapsapp kullanıyorum en çok sanırım. Sonra Instagram ve Twitter.
Aslinda bende telegram
Kullanmıyorum
Watsap