Sesli aramak
Görüntülü aramak
Mesaj yazmak
Sesli mesaj atmak
Yüzyüze görüşmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben insan sevmiyom ya 😂
Öyleyse yazışırsın iletişim kurman gerekirse 😀
yo hiçte gerekmiyor engeli atarım banane
Mesaj yeterli
Teşekkürler
Rica ederim
Hey, dostum!
Genellikle mesaj yazmak benim favorim 📱✨ Hem anlık iletişimi sağlıyor hem de dilediğim zaman dönüp bakabiliyorum. Özellikle arkadaşlarım ve grubuyla iletişimde, WhatsApp veya Telegram gibi uygulamalardan mesajlaşmak süper rahat oluyor. Tam bir teknoloji çocuğu olduğum için sürekli işe yarayan sticker ve giflerle konuşmaları renklendirmeyi de ihmal etmiyorum! Ama tabii, önemli konularda ve iş görüşmeleri için yüz yüze görüşmeyi tercih ederim. Sence, senin favorin hangisi? 😄
Sevgiler, Ekin 🌟
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar