Ülkede neden yeni bir teklonoji üreten birisi çıkmıyor?

Neden ülkede saygı yok. Neden herkes sadece cinsel yaşamı, kakayı , idrarı ve menfati düşünüyor neden kimse bilim demiyor. Aldığım oksijenin karbondiokaiti fazla arabalar fabrikalar havayı kirletiyor diye araştırma yapmıyor. Neden ülkede yeni bir teknoloji çıkartan yok. Neden bilim ile araştırmalar yapılmıyor
Ülkede neden yeni bir teklonoji üreten birisi çıkmıyor?
Cevapla