Bazı insanlar telefonda en çok kamera özelliklerine dikkat eder. Benim için en önemlisi değilse bile önemli bir şey kamera. Sen karma özelliklerine ne kadar önem verirsin?
Telefonunun kamera özellikleri senin için ne kadar önemli?
Ben Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum Arka Kamera Kullanıyorum Genellikle Geniş Açı Kamerası Olması gerçekten Avantajıma Yarıyor Keşke firmalar buni önceden ekleselerfi Diyorum Zoom kamera da var En fazla 10x Zoom yapıyor Resimleri atarım şimdi zoom güzel ama çok yüksek olmadığından fazla kullanmıyorum Kamera da önemli olan Dediğim gibi geniş açı olması Birde En önemlisi Renk Görüntü Güzel çıkması tabiki de
ben sadece kamerayı önemsiyorum mükemmel ve estetik çeksin benim için yeter kamera benim her şeyim ama tabi telefon dıştan güzel de görünsün neyse kamerası kötü bi telefonla yaşamak benim için pis gözlüklerle gezmek gibi bir şey sırf kamera kalitesini beğendiğim için iphone 11 aldım üst modelleri de güzel çekiyor ama 11 bana daha estetik geldi bir de fiyatı daha uygundu o zamanlar
Ben biraz daha performans bazlı özelliklere dikkat ediyorum ama bu demek değil ki kamera özelliklerine bakmıyorum. Önceliğim performans fakar kamera özellikleri de iyi olmalı.