İtirafların, samimi bir iç dökme seansına hoş geldiniz xd 


Dökecek daha güzel şeyler varken birde internette tanıştığım biri için gözyaşı dökmeyi tercih etmiyorum 😄 gözyaşımı değer verdiğim insanlar için dökerim sadece 😄
dökecek daha güzel ne var onu merak eettim :D
İnternettte tanıştıpım bir arkadaşım vardı ama sadece yakın arkadaştık. Kavga etmiştik biri yüzünden. O zamandan beri de hiç konuşmadık bu yüzden hesabımı kapatmıştım. Gözyaşı da dökmüştüm ama siz öyle olmayın, o kişilerin gerçekte nasıl birileri olduğunu bilmiyorsunuz sonuçta :)
Cevap
19Cevap
sincanli arkadasim 🥴 neden hep senin sorularin karsima cikar ki neyse cevap verelim gozyasi dokmek icin cok buyuk sebep olmasi gerekir
benim sorularım çıkıyor böyle xd
Ay asla, kolay kolay kimse için ağlamam ben. Gerçekten değer vermem ötesinde de değer görmüş olmam gerekiyor ki ağlayacak noktaya getirebilsin beni
o kadar yogun hıs yasamadım.. uzuldugum oldu tabııde
Sanal biri için mi gözyaşı dökeceğim? O kadar dert tasa var iken. Amaaan boş iş bunlar.
Bunları yazarken ağlamiyorsundur umarım hshsjsjssj
Bi faydası yok ki zaten😄elinin altinda olmalı
bir arkadaşım öldü sosyal medyadan üzülmüştüm Allah rahmet eylesin :(
Bilmem olmuştur cahiliye dönemlerinde. Hatırlamıyorum
internetden tanışıp beraber olduğum biri için oldu 🙃
İnternet dediğiniz instagramsa oradakiler de gerçek insan sonuçta ahahah uzaylıyla konuşmuyoruz neden gülüp ağlamayalım
İnternet veya başka bir yer ne farkeder , birine değer verdiysen eğer gözyaşı dökersin
yaptım çünkü sinirim çok bozuktu her şey üst üste gelmişti. Bu saçmalık ama ağlamak güzel neticede
yok hacı alnımda enayi mi yazıyo yeterince derdim var zaten xD
19 21 yaş arasında yapılabilecek bir hareket, ben dökmedim.
Kızlar Bir Adım Öne evet
Hayır dökmedim ama üzüldüm sözlerine
Son yıllar tek bunun için göz yaşı döktüm.
Ergen olduğum zamanlarda dökmüştüm 😊
Evet , olmuştu zamanında
Döktüm ama kendime kızdıgım için
Ah ah sular seller gibi aktı bu gözler😂
Bi ara Gözüm yaşardı sanki
Hiç tanımadığım biri için döktüm. Çünkü ben maIım.
Ewt bı kez yasadim böyle bsy i
ühüü ay duygusalaşyım
Döktüm şu an onun için ağlıyorum çok seviyorum onu
Evet malım canım acıyor 😭😭
İnstadan mı tanışmıştınız?
Ilk defa itiraf ediyorum evet döktüm 😃
Kimse için gözyaşı dökmedim
Evet
Saf seviyorsun cidden
Bence öyle
Hayır saçma bunlar
Hayır
Hayır dökmedim.
Yok 😂
Tam olarak değil
Hayır shkdjd
Evet
Evet 🙄
Olmadı asla olmayacak da o ne saçma sapan şeyler
Evet
Hayır
Hayır olmadı.
Hayır.
Döktüm
Nööö dökmedim
Hayır
Evet 😂
Dökmedim.
Yok ya ne münasebet
Hayir
Evet
Yaşadım
Döktüm ya amaaaan☹️
Yok dökmedim
Sacmalik
maalesef evet 😢
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?