İnternet & Teknoloji Sizce neden MSN de arkadaşlık isteyi yollayıp sonra geri çekiyorlar? Mapustayım Takip Et Guru Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Hayırlı sahurlar KS halki msn de sürekli istek atıp hemen geri çekenler var neden Sizde de böyle mi Güncellemeler+1 yıl * koyayım Sizce neden MSN de arkadaşlık isteyi yollayıp sonra geri çekiyorlar? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
pansyy Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Hiç messenger kullanmadım ;/ bu konu hakkında pek bir fikrim yok.. 0 2 Yorumla Mapustayım +1 yıl Oldlar iyi bilir o zaman sen çok gençsin Yorumla pansyy +1 yıl Kullanmak tercihim değildi. Evet, toyum bu gibi platformlar konusunda. Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Msn yaşıyor mu hala gkfjfh amaç dikkat çekmektir. 0 1 Yorumla Mapustayım +1 yıl Msn ayrıldı Yorumla
p_kusagi Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Msn mi oda ne Bildiğimiz msn mi :D 0 1 Yorumla Mapustayım +1 yıl Eve Yorumla
şakaysakomikçünkü Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl msn var mı hala lol 0 1 Yorumla Mapustayım +1 yıl Evet ben kullanıyorum Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hiç messenger kullanmadım ;/ bu konu hakkında pek bir fikrim yok..
Oldlar iyi bilir o zaman sen çok gençsin
Kullanmak tercihim değildi. Evet, toyum bu gibi platformlar konusunda.
Msn yaşıyor mu hala gkfjfh amaç dikkat çekmektir.
Msn ayrıldı
Güzel günlermiş anlatılanlara göre...
Msn mi oda ne
Bildiğimiz msn mi :D
Eve
msn var mı hala lol
Evet ben kullanıyorum
Msn mi
Hee