Oğlum dışarı çıktığında canlı konum istiyorum, kontrolü abartıyor muyum?

19 yaşında oğlum var, dışarıdayken aklım kalıyor. Bazı takip uygulamaları varmış, henüz bakıyorum onlara daha önce kullanmadım. Bu yüzden oğlum dışarı çıktığında canlı konum istiyorum, oturup sürekli takip etmesem de arada bir bakıyorum içim rahat ediyor. Bazen abartıyor muyum diye de düşünmüyor değilim?
Oğlum dışarı çıktığında canlı konum istiyorum, kontrolü abartıyor muyum?
Cevapla